Overtijd

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door aapje91, 3 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. aapje91

aapje91 Lid

10 sep 2013
    38
    0
    0
    NULL
    Almere
    Hooi meiden,
    Ik had een vraagje, zondag 7 juli 2013 heb ik mijn laatste pil geslikt.
    Ik was vrijwel direct regelmatig ongesteld met een cyslus van 28 dagen.
    Nu, een aantal maanden verder, had ik afgelopen dinsdag 31 december ongesteld moeten worden.
    Ik ben tot nu toe nog niet ongesteld, heb ook niet het idee dat het eraan zit te komen, heb wel wat last van witte afscheiding, ben best misselijk (maar vraag me af of het niet door oud&nieuw komt), heb lage rugpijn, borrelende darmen...
    Ik heb nu 2 testen gedaan en ze waren beide negatief!
    Iemand enig idee wat ik hiermee aan moet?
    Wat ik er wel bij moet vertellen is dat mijn vriend voor het zingen de kerk uit gaat... ik ben met de pil gestopt om alvast te 'ontpillen' maar uiteraard zou een kindje gewoon welkom zijn.
    Groetjes, aapje!

2. Zwangnie

Zwangnie Bekend lid

25 jul 2013
    731
    0
    0
    Lastig om hier iets zinnigs over te zeggen... Je kan zwanger zijn, maar het kan ook zijn dat jij ongesteld gaat worden... Ontpillen of hoe je het ook wilt noemen, dat lijkt mij niet meer. Mijn cyclus schommelt van 29 dagen tot 31 dagen... Je moet nog ff afwachten :(

Misschien kun jij voor jezelf een dag vaststellen waarop je eventueel naar de huisarts gaat, als het over een paar dagen niet op gang is gekomen.

3. aapje91

aapje91 Lid

10 sep 2013
    38
    0
    0
    NULL
    Almere
    Dank je wel voor je reactie, ik denk dat ik maandag nog een test ga doen en anders inderdaad even contact opnemen met de HA. Ik voel me ook totaal niet anders/zwanger dus ga er niet vanuit maar vind het zo raar dat ik na een half jaar met een regelmatige cyclus nog steeds niet ongesteld ben.

4. Zwangnie

Zwangnie Bekend lid

25 jul 2013
    731
    0
    0
    Toen ik zwanger was van mijn buitenbaarmoederlijke zwangerschap voelde ik mij in eerste instantie ook niet zwanger. Dat kwam pas enkele dagen na mijn positieve test. Nou is dit een slechte vergelijking, want bij een bbz maak je minder hcg aan en test je later positief. Eigenlijk moet ik deze vergelijking niet maken, want het heeft niets met jouw te maken. Wilde éigenlijk alleen maar zeggen dat je geen symptomen hoeft te hebben!

5. Steeciaantos

Steeciaantos Fanatiek lid

28 okt 2013
    1.554
    0
    0
    Limburg
    Van voor het zingen de kerk uit gaan kan je uiteraard ook zwanger raken dus ik zou het nog heel even aankijken en over een paar dagen nog een test doen en anders naar de HA gaan. :)

Ik had zelf helemaal geen symptomen van zwangerschap. Het was dat mijn vriend vond dat ik veel begon te eten. Maar dat was voor mij zelf normaal omdat ik ook meer eet voor ik ongesteld moet worden. De dag van de test bleek ik dus ook al bijna een week over tijd te zijn. Maar vond dat moeilijk in te schatten omdat ik dus net een maand gestopt was met de pil en dus nog niet wist wanneer ik precies ongesteld moest worden.

ik had 12 juli de laatste ingenomen en had 19 augustus dus een positieve test in handen.

Maar qua symtomen is iedereen ook weer verschillend.

6. Spannend03

Spannend03 Bekend lid

12 okt 2013
    573
    1
    16
    NULL
    NULL
    Hoi !
    Ik ben in juni gestopt met de pil.
    Na 3 regelmatige cyclussen was ik afgelopen keer ineens meer dan een week overtijd. Negatieve testen, huisarts gebeld.
    De huisarts gaf aan dat ik nog een week af moest wachten.
    Er zijn mensen die later positief testen. Dus bij 2 weken ging hij bloedonderzoek doen. Maar na 8 dagen overtijd werd ik toch gewoon ongesteld.. Dus alles kan..
    Deze maand Zit ik nu ook alweer op dag 39..
    Nu verder geen symptomen, wat ik afgelopen keet wel dacht te hebben. Heb nu alleen erg lichte steekjes links in mijn onderbuik.
    Vlak bij het heupbot.
    Herkent iemand dit verder ? Is dit iets wat voor een menstruatie vaak voorkomt ? Of deze maand misschien toch raak?
    Ook beetje rommelige darmen en opgezette buik .

Ik weet alleen niet wat ik nu als nod aan moet houden..
    Gewoon die 43 dagen van de laatste keer? Of juist een gemiddelde ?

7. aapje91

aapje91 Lid

10 sep 2013
    38
    0
    0
    NULL
    Almere
    Tot nu toe nog steeds niet ongesteld hihi! En heb ook niet echt het idee dat het eraan zit te komen.
    Ik heb nog steeds last van misselijkheid en denk niet dat dat nog steeds van oud en nieuw zou zijn

8. Steeciaantos

Steeciaantos Fanatiek lid

28 okt 2013
    1.554
    0
    0
    Limburg
    Spannend!! :D Ik duim voor je!.

9. Jenn1993

Jenn1993 Actief lid

5 jan 2014
    104
    29
    28
    Vrouw
    Hallo,

Ik kom ook even meepraten.
    Ik ben nu 4 dagen over tijd, maar dit kan denk ik ook komen doordat ik over ben gestapt op een andere pil sinds kort.
    Hoewel ik denk dat ik gewoon ongesteld ga worden binnenkort, voel ik mij toch zwanger op een of andere manier.
    Ik heb de symptomen, stemmingswisselingen, gevoelige borsten en tepels, last van mijn onderbuik, misselijk, af en toe beetje hoofdpijn, ene keer koud andere keer zweten!

Een kindje is gewenst!
    Ik zal iets over mijzelf vertellen. Ik ben 20 jaar en woon op kamers. Ben op dit moment in mijn 2e jaar bezig op het HBO en mijn vriend zit in zijn 1e jaar van het mbo, maar de opleiding bevalt hem niet super goed en mijn opleiding wordt ook minder en lastiger..
    Ik heb al een Mbo diploma, dus dat is geen probleem.

Afwachten of ik nog ongi word!:(:(

10. Spannend03

Spannend03 Bekend lid

12 okt 2013
    573
    1
    16
    NULL
    NULL
    Spannend allemaal!
    Hier ook nog geen ongi te bekennen .
    Nog 2 dagen tot nod.
    Last van moeheid en raar gevoel in mijn buik.
    Ook af en toe lage rugpijn

11. aapje91

aapje91 Lid

10 sep 2013
    38
    0
    0
    NULL
    Almere
    Pff de tijd kan op dat moment niet snel genoeg gaan he.. grr

12. Zustertje

Zustertje Lid

5 jan 2014
    8
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goedenavond meiden,

ik ben nieuw en ook overtijd. Normaal een cyclus van 30 dagen…nu 12 dagen overtijd. Eenmaal eerder 6 dagen overtijd geweest, van de zomer. Nu drie keer getest: bij 1 dag overtijd, bij 5 dagen overtijd en vandaag bij 12 dagen overtijd. Allemaal negatief. Ik voel weinig klachten: soms maagzuur (vooral oprispingen), buik is wat opgezet. Temperatuur blijft rond de 37 graden.

Voor mijn gevoel sla ik mijn menstruatie over? Komt het jullie bekend voor?

Groetjes van mij.

13. Spannend03

Spannend03 Bekend lid

12 okt 2013
    573
    1
    16
    NULL
    NULL
    Ik heb mijn vorige cyclus precies hetzelfde gehad ..
    Ook 2 weken overtijd.
    Bleek erg late eisprong te hebben gehad.. En deze maand weer idem dito.
    Dis ik ga nu maar gewoon van een lange cyclus uit en bereken daar mijn eisprong ook naar..

14. Zustertje

Zustertje Lid

5 jan 2014
    8
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi Spannend03,

waarschijnlijk zal ik dan binnenkort wel ongesteld gaan worden. Dat hoop ik maar…dit is namelijk ook niks, al die onzekerheid.

15. Spannend03

Spannend03 Bekend lid

12 okt 2013
    573
    1
    16
    NULL
    NULL
    Ik ken het gevoel..
    De huisarts zei toen tegen mij dat ik met 2 weken overtijd bloed onderzoek mocht laten doen.
    Je hebt altijd mensen die laat positief testen.
    Misschien os dit nog een optie voor je voor de zekerheid ?
    Meestal wanneer we het zelf toch los laten worden we in een keer ongesteld .. Ons lichaam kan ons goed voor de gek houden..

Deze maand zit ik alweer in spanning hoor. Loslaten is altijd zo moeilijk ..

gek gevoel in mijn buik nog niet eerder gehad . Allemaal kleine steekjes vooral links soms rechts , gevoel alsof mijn buikspieren steeds aanspannen. Vooral savonds .. En ben erg moe.
    Afscheiding verminderd wel weer nu dus dat lijkt er op alsof de menstruatie eraan komt.. Dubbel gevoel..
    Heb hier geen testen meer liggen nu.. Alleen die digitale van clearblue maar die bewaar ik voor een positieve test van een ander merk. Zou morgen gelijk een set bestellen !
    Zijn die testen waarbij je paar druppels erop moet doen met pipetje net zo goed ? Heeft iemand hier ervaringen mee?

16. Zustertje

Zustertje Lid

5 jan 2014
    8
    0
    0
    NULL
    NULL
    He Spanned03!

Ik herken die steekjes, ook bij mij is de afscheiding verminderd. Lijken wel hetzelfde te hebben :)
    De testen van het kruidvat (2 voor 5, met pipet) blijken goed te zijn….lees ik bij iedereen.

Als ik eind volgende week nog niet ongesteld ben zal ik de HA gaan bellen….blijft toch raar!

Succes meid!

17. Spannend03

Spannend03 Bekend lid

12 okt 2013
    573
    1
    16
    NULL
    NULL
    Jij ook succes ! Toch duimen op positieve test voor beiden !
    Hou je me op de hoogte? Ben benieuwd . Wie weet verlate eisprong , maar ook zwanger. Maar dat door de late eisprong ook nu pas ongeveer je nod komt.
    Blijft spannend zolang we niet ongi zijn

18. Zustertje

Zustertje Lid

5 jan 2014
    8
    0
    0
    NULL
    NULL
    Laten we heel hard duimen Spannend03! :)

Ik houd je zeker op de hoogte!

Fijne avond!

19. Spannend03

Spannend03 Bekend lid

12 okt 2013
    573
    1
    16
    NULL
    NULL
    Denk dat ik woensdag test als ongi niet doorbreekt..

20. Jenn1993

Jenn1993 Actief lid

5 jan 2014
    104
    29
    28
    Vrouw
    Morgen maar weer een testje er tegen aan gooien en dan eigenlijk weer een paar dagen wachten.
    Klachten:
    Veel wakker in de nacht
    Dorst
    Hoofdpijn
    Borreltjes in maag
    Beetje misselijk (niet kotsend gevoel, maar beetje vaag misselijk)
    Pijnlijke borsten
    Witte afscheiding
    en gister bruinige afscheiding.
    Misschien komt die ongesteldheid toch nog doorzetten nadat ik dat zag!

@Spannend03 & Zustertje: Ik duim voor jullie! Niemand ziet iets liever dan een positieve test als je voor een kindje gaat!

Deel Deze Pagina