Ja ik weet het Alleen door die infectie doet seks pijn en is het niet echt fijn.. dus hij heeft niks gekregen afgelopen week haha. Ik zal hem komende week wel weer even verwennen dat het zaad goed is als m'n menstruatie voorbij is! Ja augustus 1993! aah leuk Dan is ons leeftijdsverschil niet groot. Ik ben pas jong, maar mij lijkt een kindje zo leuk.. ik zit eraan te denken om te stoppen met mijn opleiding HBO. ik heb al een MBO opleiding gedaan en dit gaat toch iets te diep en te ver en ik heb er geen zin meer in.. Ik wil nu lekker beginnen met leven ipv hele tijd opdrachten maken en mijn best te doen voor rapportages schrijven etc. Doe jij nog iets van een opleiding?
jaaa een schimmelinfectie is killingggg.. brr ben blij dat ik dat allang niet meer gehad heb *afkloppen* haha, word altijd gek van die jeuk. Ik ben bijna klaar met MBO.. beetje vertraging opgelopen toen ik wat jonger was haha. Nu wil ik aankomend schooljaar wel HBO doen, maar wil 't niet voltijd gaan doen. Woon je op jezelf of?
Heb je al een kindje trouwens? Of ben je bezig voor je 1e? Ja brr.. echt vervelend!! Hopelijk is het over 2 dagen helemaaaal weg. Oke goed idee niet voltijd. Ik woon op kamers in Vlissingen (eigen studiogedeelte in studentenhuis), geboren in Rijswijk, getogen in Pijnacker en mijn ouders wonen daar nog (rond Rotterdam/Delft). Ik zit nu op Hogeschool Zeeland in Vlissingen ofcourse. Ik doe daar nu de opleiding 1,5 jaar en zit nu meer in mijn hoofd om echt een gezinnetje te starten, samen te wonen, te werken en 'de wijde wereld in gaan'. Komende 2,5 jaar houd ik niet vol! haha Wat voor hbo wil je doen?
Ik herken het haha, wil ook graag een gezinnetje.. maar ik wil ook nog studeren erbij. Ben nog een beetje rond aan t neuzen. Mijn vriend zit in de vastgoed.. en mij lijkt die kant ook wel heel leuk! Ik heb een eigen appartement, met geluk! haha, en daar ben ik nu mee bezig, om te op te knappen. Maar goed, ik ben sowieso iemand die alles tegelijk doet.. kan nooit stil zitten wel spannend he!!
Ja zeker! Al die keuzes die je moet maken in je leven hebben zo'n impact op alles.. Een kindje wil ik heeeel graag, vooral nu mijn vriend en ik veel meer naar elkaar toe groeien om zo te praten over de toekomst. Maar lekker hoor eigen appartementje! Hier is alles zo duur.. ik wil ook een eigen appartementje ipv een studio in een studentenhuis (nu betalen mijn ouders het nog) Maar aangezien ik en mijn vriend geen vast inkomen hebben en allebei studeren en een bijbaan hebben bij Domino's.. komt er ook nog geen vast contract..
Komt vast nogwel! Vast contract is ook moeilijk in deze tijd! Ik heb gewoon geluk hoor.. huur het appartement van mijn baas, hij had dat nog over. Het is normaal gesproken ook heel duur! Maar ga je nu op zoek naar vast werk nu jullie aan kindjes gaan beginnen? Maar zijn jullie nu echt bezig of?
Ik ga kijken voor een mogelijkheid om mijn opleiding in een kortere tijd af te ronden en ik ben nu zoekend naar vast werk ondertussen. Vanaf daar beslis ik het. Wij zijn wel bezig, maar eerst ontpillen! Ik kan eventueel bij mijn schoonmoeder en m'n vriend intrekken als ik met mijn opleiding stop en geen geld meer van mijn ouders krijg voor mijn kamer. Dat is wel heel fijn!! En ja vast werk zoeken. We weten hoe lang het kan duren voor ik zwanger kan raken, dus daarom proberen we nu al een kindje te krijgen. We hebben allebei een bijbaan waar we al een tijdje bij zitten en ik heb een hogere functie dan normaal medewerker, dus daar kan ik eventueel in doorgroeien Even zien hoe alles gaat lopen
Spannend allemaal. Leuk dat jullie ook wat jonger zijn. Ik ben van 1991 haha. En iedereen om me heen praat altijd zo van je hebt toch tijd genoeg? Die snappen niet dat ik zo Jong al een kindje wil. Ik ben deze week helaas toch nog ongesteld geworden. Dus op naar ronde 4,.
Iedereen vind het beste dat het kindje opgroeit met ouders die rond 26 tot 30 zijn, en misschien qua geld is dat ook zo. Mijn ouders zullen ook (als ik zwanger raak) echt zeggen Goh zo vroeg! Niet zo slim he.. waarom heb je niet normaal de pil geslikt? Zij weten niet dat wij proberen, want wij krijgen toch een rot reactie erop. Ik wil ook jong moeder worden En hopen dat het in 2014 raak is!
Een wat late reactie maar eergisteren is me ongesteldheid gekomen, blegh! Succes voor de andere ladies =D en bedankt voor jullie reacties...
He wat leuk! Ik ben uit augustus 1991 en ben 'als het goed is' zwanger, door mn pil heen. Donderdag heb ik mijn eerste echo omdat ik vorige week wat bloed ben verloren heb ik een vervroegde echo aangevraagd om te kijken of er niet iets anders is gebeurt. Ik heb ook hele wisselende testen gehad, de ene keer positief en de andere keer negatief, toen ben ik ook maar gestopt met testen!! Het maakt je alleen maar onzeker, en positief is positief.. (bij ons zit het ook wel in de familie dat wij pas heel laat positief testen hoor..!) Ik woon wel al samen en hebben een eigen huisje en een goed lopend bedrijf, dus een kindje is bij ons ook meer dan welkom! Mij lijkt het ook super om een jonge moeder te zijn!! Droom al jaren van mijn eigen gezinnetje ^^ Ik hoop dat het bij jullie ook snel raak is!!
Oh wat fijn! Gefeliciteerd! Wat een onzekerheden altijd he als je positief test en daarna weer negatief en dan weer positief, maar een streep is een streep! Veel plezier bij de echo! Wat een magisch moment lijkt mij dat.. Ik zit wel een beetje mee met dat mijn vriend niet veel verdient met zijn bijbaan en ik ook niet. (Domino's enzo..) het is leuk werk! maar verdient niet veel. En we hebben nog geen huisje, helaas. Nog bezig met onze studies, nu begin ik te twijfelen of ik wel aan een kindje moet beginnen, alleen het is zo'n grote wens! Van ons beide!! Ik wil nu mijn voltijd HBO opleiding afronden met een Associate Degree (AD), dus dan heb ik een halve HBO diploma en dan kan ik gewoon werken.. ik zie deze opleiding niet meer zitten. maar de pil ga ik niet meer slikken, ik word toch niet meteen zwanger denk ik. Ik kan altijd nog intrekken mij mijn schoonmoeder en mijn vriend zei ze als het moet (als ik met de studie stop en ik moet mijn kamer uit en mijn ouders steunen mij niet meer) Wat een gedoe... Even goed uitzoeken deze weken hoe en wat ik ga doen!!
De eerste echo is zooo spannend!! Ja dat zijn wel veel twijfels... Je moet er wel heel goed over nadenken, en dan vooral hoe het zou zijn als er over 9 maanden wel een kleine bij zou komen! Ouders helpen vaak toch wel, maar je moet het zelf natuurlijk ook wel kunnen verantwoorden om voor de kleine te kunnen zorgen (alles is zo duur tegenwoordig ) Ik werk nu ook nog in de horeca buiten ons bedrijf om wat extra te sparen.. alles is mooi meegenomen! En marktplaats is geweldig!! Hihi denk er nog maar goed over na =D Maar ik snap je gevoel over het willen beginnen van een gezinnetje hoor! ^^ heb hetzelfde (a)
Ja ik hou van marktplaats!! Ik zit nu wel in een uithoekje in Vlissingen woon ik. Dit komt door mijn studie die ik nu verkort ga doen en ik heb hier mijn vriend leren kennen, dus ik blijf hier wel wonen Mijn ouders wonen dan in de randstad, dus die zullen niet veel kunnen helpen aangezien ik 1,5 uur rijden verder woon. het is inderdaad duur! Maar ik weet zeker dat ik er door heen kom! Kind op de eerste plaats en ik kom daarna wel een keertje met nieuwe kleren en spulletjes als ik geld heb.. komt wel! Ik heb vandaag gehoord van DUO dat mijn schuld van hbo ook gewoon wordt kwijtgescholden als ik mijn Associate Degree diploma haal!!!! Whoeeeehh! Extra geld is altijd fijn. Ik hoop dat ik (als ik mijn diploma heb hopelijk in augustus) een full time baan kan vinden en mijn vriend ook. Super spannend die echo jaa!! Als je de echo hebt gemaakt moet je maar even fotootje plaatsen
Zijn er nog zwangere dames bijgekomen? Ik zit weer te wachten op me menstruatie, had gisteren moeten beginnen dus ik ben benieuwd =)