Cyclus berekenen

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door prinsje, 6 feb 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. prinsje

prinsje Lid

6 feb 2014
    6
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo dames, ik weet niet of ik op het juiste forum zit, maar ik moet echt even mijn ei kwijt..
    Wij hebben besloten om te gaan proberen zwanger te raken, dit besluit namen we toen ik net mijn stopweek had gehad en drie dagen de pil van de volgende strip had geslikt, volgens de berekeningen had ik aankomend weekend dus kans op een eisprong. Alleen ben ik vandaag begonnen te vloeien..is dit nu een gewone menstruatie? (zo voelt het wel). En zo ja, moet ik dan vanaf deze dag mijn volgende vruchtbare dagen berekenen?

Pfff ik wou nu dat ik de strip gewoon had afgemaakt...

Alvast bedankt voor het lezen en de eventuele adviezen:)

2. Aurora2013

Aurora2013 Niet meer actief

Hm, je hebt er wel een beetje een rommeltje van gemaakt zo he:p
    Dus 3 dagen in je nieuwe strip ben je gestopt en nu heb je een bloeding gehad?
    Ik zou even volgende maand afwachten. Kijken hoe je cyclus dan is. Het zou zomaar kunnen dat je straks een eisprong hebt, maar ook dat je lijf even in de war is.
    Wat staat er in de bijsluiter? Slik zelf al een tijd geen pil meer dus ken de bijsluiter ook niet;)

3. prinsje

prinsje Lid

6 feb 2014
    6
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja maak er inderdaad een potje van ;), Ja vorige week vrijdag pil geslikt (stopweek voorbij) zaterdag en zondag ook nog pil geslikt. In de bijsluiter kan ik niks vinden over bloedingen, alleen dat de pil niet meer betrouwbaar zou zijn, maar dat is in dit geval niet erg..
    Nu gewoon afwachten wat er over twee weken gebeurd? (dan zou mijn menstruatie officieel moeten beginnen) en als die uitblijft vanaf vandaag rekenen voor de komende vruchtbare dagen?

4. JackyiRo

JackyiRo Actief lid

23 mrt 2012
    218
    1
    0
    NULL
    NULL
    Toen wij besloten voor een tweede te gaan ben ik ook midden in een strip gestopt. De eerste bloeding is dan een onttrekkingsbloeding. Ik zou inderdaad de even afwachten en vanaf de volgende maand als je dan ongesteld wordt, gaan rekenen. Anders wordt het hogere wiskunde :D

Deel Deze Pagina