2 dagen overtijd , maar nog niet durven te testen

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Stay calm, 7 mrt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Stay calm

Stay calm Actief lid

7 jan 2014
    439
    0
    0
    Hallo allemaal,

Mijn man en ik durven nog niet te gaan testen.
    Ik was vorige maand namelijk ook behoorlijk overtijd.
    Mijn man heeft het liefst dat ik nog even afwacht om teleurstelling te voorkomen. Dit frustreerd mij enorm omdat ik nieuwsgierig ben maar begrijp hem ook wel.
    Hoe gaan jullie hiermee om?

Liefs een getrouwd stel met kinderwens.

2. danif

danif Fanatiek lid

10 nov 2008
    1.104
    0
    0
    Kinderdietist
    Friesland
    Wat is de reden dat je man wil wachten.? Als je over tijd bent is langer wachten toch niet nodig? Over het algemeen heb je een regelmatige cyclus. Ik zou me niet kunnen beheersen....
    En daarbij test ik altijd alleen dus weet mijn man niet eens dat ik test. Als ik zwanger ben schuif ik gewoon de positieve test onder zijn neus.

3. Stay calm

Stay calm Actief lid

7 jan 2014
    439
    0
    0
    De reden is dat ik vorige maand een week overtijd was en toen wel plotseling ongesteld werd en 3 negatieve testen heb gehad.
    Ik was hier behoorlijk verdrietig over omdat ik het heel graag wil.
    Daardoor durven mijn man en ik niet zo goed te testen,vanwege mijn reactie van de vorige keer.

4. Stay calm

Stay calm Actief lid

7 jan 2014
    439
    0
    0
    Gisteren negatief getest :( Menstruatie nog niet aanwezig.

5. roomsoesje27

roomsoesje27 Bekend lid

28 jul 2013
    899
    1
    16
    Assen
    Ik had precies hetzelfde, in februari gestopt me de pil en de eerst 6 maanden een normale cyclus.
    Daarna vloog hij van 30 dagen tot 45 dagen in de maanden erna.
    Ik heb alleen de eerste 2 maanden getest als ik over tijd was, maar ben toen vanwege de teleurstelling gestopt met testen en ben er vanuit gegaan dat ik het wel zou voelen als het zover was
    Dit bleek uiteindelijk ook het geval en ik was er op deze manier want minder krampachtig mee bezig.

6. Stay calm

Stay calm Actief lid

7 jan 2014
    439
    0
    0
    Na hoeveel maanden ben ik uiteindelijk zwanger geworden?

7. missMF1982

missMF1982 Nieuw lid

10 mrt 2014
    3
    0
    0
    verpleegkundige
    Hoi,

Kan me voorstellen dat jou man zekerheid wilt maar als je 2 dagen over tijd bent en je ZOU zwanger zijn dan zou de test dat gewoon uitwijzen. Als je NIET zwanger zou zijn dan zou dat ook later uitblijken in de test. Bij 1 a 2 dagen over tijd kun je gerust testen dan heb je je zekerheid NU. Het maakt voor de test niet uit of je over een week test of bij 2 dagen over tijd. (de test is erop gemaakt dat je vanaf 1 a 2 dagen over tijd al je antwoord krijgt)
    Ik heb me vorige week woensdag getest omdat ik 2 dagen over tijd was en ben ZWANGER!!! 2 a 3 weekjes nu (nog heel pril). dus... ik zou gewoon testen. Heel veel succes, zal voor jullie duimen!!

8. roomsoesje27

roomsoesje27 Bekend lid

28 jul 2013
    899
    1
    16
    Assen
    Ik testte juli het jaar erna pas positief ik geloof dat het ronde 14 was.
    Vlak voor ik zwanger was bleek dat mijn prolactine wat te hoog was en mijn schildklier iets te traag.
    Uiteindelijk ben ik wel zonder hulp of medicijnen zwanger geworden vlak na de uitslagen van het bloedonderzoek.

9. Stay calm

Stay calm Actief lid

7 jan 2014
    439
    0
    0
    Gefeliciteerd!!

Ik heb afgelopen zondag bij 4 dagen overtijd getest en deze was negatief. Helaas.

10. Miayni

Miayni Lid

2 feb 2014
    19
    0
    0
    Verzorgende IG
    Drenthe
    Hey Stay Calm ik ben ook 5 dagen over tijd!

Test vanochtend weer negatief. Heb een afspraak gemaakt bij de dokter voor woensdag. Ik moet optijd weten of het raak is of niet in verband met de vorige zwangerschap.

Ik vind het ook vreselijk irritand dat ik nu niet weet waar ik aan toe ben.
    Wacht jij gewoon af tot de positieve test / maandstonden?

11. Stay calm

Stay calm Actief lid

7 jan 2014
    439
    0
    0
    Ja ik wacht nog even af. Dit is mijn 6e dag overtijd alweer.
    Ik wacht af omdat ik vorige maand ook een hele lange cyclus heb gehad en toen heb ik wel de huisarts gebeld. Hij gooit het op ontpillen en benoemd ook dat het wel vaker voorkomt.
    Het kan zo zijn dat ik nog niet voldoende zwangerschapshormoon heb of dat ik een verlate eisprong heb gehad waardoor ik ook later pas ga menstrueren.
    Als ik zondag nog niet ongesteld ben geworden ga ik nogmaals een test doen. Is deze weer negatief en blijft de ongesteldheid dan nog een week weg, dan ga ik even weer bellen.

Het is inderdaad frustrerend dat je niet weet wat je te wachten staat. Wij willen heel graag een kindje en hoop daarom ook dat ik toch zwanger blijk te zijn.
    Mijn lichaamstemperatuur is nu sinds paar dagen ook hoger dan anders. Normaal zit ik rond de 35.8 - 36.4 en nu zit ik tussen de 36.8-37.0 graden.
    Weet niet of dat iets betekend, maar ik houd het in de gaten ;)

Laat je even weten hoe het bij de huisarts is gegaan?

12. Stay calm

Stay calm Actief lid

7 jan 2014
    439
    0
    0
    Helaas ongesteld geworden.

Deel Deze Pagina