De vorige ronde heb ik duidelijk mijn ei gevoeld op dag 15. Na mijn nod was ik een week overtijd voor ik bloedverlies had. Eerste dag was erg raar een beetje rood verlies daarna was het weg. 'S avonds ook weer rood verlies en de volgende dag brak het door. Daarna alleen nog wat bruin verlies. Nu zit ik ondertussen op dag 19 en mijn ovutesten zijn tot nu toe negatief, geen enkele streep terwijl ik normaal altijd wel een streepje heb. Temp schommelt erg heen en weer, dan hoog en andere dag laag. Ook heb ik al een week last van zeer pijnlijke tepels, kan geen bh verdragen. Een dag of 5 nu misselijk. En nu de laatste 2 dagen heel veel bruinverlies en af en toe een sliertje rood. Verder veel slijm verlies. Voel me soms gewoon nat van onder. Ik heb in de week dat ik overtijd was zwangerschapstesten gedaan, deze waren negatief. Na de "ongesteldheid" geen testen meer gedaan. Wie weet wat het zou kunnen zijn?
Kan vanalles zijn meid. Mijn temperatuurcurve sloeg werkelijk nergens op; toch zwanger. Daar kun je niet altijd vanuit gaan dus. Het lijkt erop dat je hormonen een beetje van slag zijn en je lijf met die prikels reageert. Weet je echt zeker dat je je ei voelde? Veel vrouwen ZEGGEN dat ze het altijd voelen, terwijl er in werkelijkheid maar een klein percentage is, die het ECHT kan voelen. De rest voelt darmsteekjes.
Ik heb hem idd gevoeld en zag het later aan mijn temp. Dus wist het wel zeker. Denk idd dan ook dat mijn lichaam van slag is. Gyn heb ik ondertussen gebeld en die zegt afwachten. Dus dat gaan we maar doen.