...ook nieuw...

Discussie in 'Even voorstellen' gestart door Esmee81, 26 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Esmee81

    Esmee81 Bekend lid

    26 jul 2007
    992
    0
    0
    ondernemer
    Hilversum
    Hallo allemaal,

    Mijn naam is Esmee, 26 jaar uit Hilversum.
    Tja en ook ik wil graag zwanger worden.
    Ik woon samen met mijn vriend Bart die vandaag de respectievelijke leeftijd van 30 jaar wordt.

    De reden dat ik hier voorbij gesurft kom is omdat ik op 27 juni mijn Mirena spiraaltje heb laten verwijderen, en ik nog steeds niet ongesteld ben. Uit een test komt niets maarrr.. ik ben moe, misselijk, draaierig en ga zo maar door. De ultieme klachten voor een zwangerschap natuurlijk. Mijn huisarts zegt dat het wel tot 3 maanden kan duren voordat de menstruatie op gang komt. Ik ben dus op zoek naar info hierover, ervaringen en dat ga ik zo allemaal even bekijken hierzo..
    Uiteraard zijn deze klachten ook normaal voor een menstruatie maar daar had ik 'vroeger' lees voor het spiraaltje en voordat ik de pil slikte, nooit last van.
    Ik moet dus maar rustig afwachten......
    En natuurlijk word ik daar GEK van!
    Hoor dus graag van jullie allen!
    liefs
    Esmee
     
  2. Cars

    Cars Fanatiek lid

    1 dec 2006
    3.207
    0
    0
    Juffie
    Friesland
    Welkom en veel succes. Spannend allemaal he? :D
     
  3. Esmee81

    Esmee81 Bekend lid

    26 jul 2007
    992
    0
    0
    ondernemer
    Hilversum
    ja heeeel spannend allemaal,
    zie dat je al in de vierde ronde zit.. Ik geloof dat iedereen tegen je zegt: oh, vier maanden pas? dan heb je nog een half jaar...
    christus zielen hou je kop allemaal!
    jij ook veeel succes dus!
    xx
     
  4. Cars

    Cars Fanatiek lid

    1 dec 2006
    3.207
    0
    0
    Juffie
    Friesland
    He,

    Mijn beste vriendin was na de derde ronde zwanger. Dus vorige keer vond ik extra spannend. Maar ja, werd toen toch weer ongi. :(
    Ik hoop dat het deze ronde raak is. Het blijft elke maand spannend. :D
     
  5. Esmee81

    Esmee81 Bekend lid

    26 jul 2007
    992
    0
    0
    ondernemer
    Hilversum
    word het nu iedere maand makkelijker?
    Ik weet dus nog niet wanneer ik ongi moet worden, dat is de pest. Ben nu mijn 5de week ingegaan en iedere keer dat ik naar het toilet ga ben ik blij dat ik niet ongesteld ben.. iedere dag is weer een dag...
    pfff om moe van te worden. Wil het graag van me afzetten maar kan het niet zo goed, nog tips?
     
  6. Cars

    Cars Fanatiek lid

    1 dec 2006
    3.207
    0
    0
    Juffie
    Friesland
    Ik begrijp wat je bedoelt. Op dit moment heb ik vakantie (ben juffie), dus heb ik verder niks aan m'n hoofd, ben niet druk bezig enz. Daarom ben ik ook steeds in m;n hoofd bezig met zwanger worden. 'T is zo moeilijk om er niet aan te denken. Ergens anders aan denken of druk bezig zijn is ene optie om er niet al te veel aan te denken. Maar ik weet hoe moeilijk dat is.
     
  7. Iris1977

    Iris1977 Actief lid

    20 jul 2007
    194
    0
    0
    Administratief medewerkster / secretaresse
    Apeldoorn
    Hoi, veel succes allereerst met zwanger worden. En natuurlijk welkom op het forum! Veel lees-& kletsplezier.
    Maarja, dat heb ik nou ook: ach 4 maanden pas... Dan heb je nog even. Maar ik wil ook zo graag! Net als meerdere mensen schrijven, ik ben er ook teveel mee bezig (heb nu even geen werk) en het blijft maar malen. Wel fijn om het hier van je af te kunnen schrijven en er met elkaar over te kunnen praten! Mijn menstruatie is ook behoorlijk onregelmatig sinds stoppen met de pil. Zie onder mijn cyclusbanner. Ga nu voor ronde 4 en hoop dat het dan raak is! Veel succes in ieder geval! Liefs, Iris. Ps. geinige bijkomstigheid: ik wordt a.s. donderdag 30 en mijn vriend is in juni 26 geworden, leuk precies omgekeerde wereld. :)
     
  8. daantje86

    daantje86 Fanatiek lid

    20 nov 2006
    3.570
    0
    0
    kraamverzorgende
    ijsselstein
    welkom allemaal
     
  9. danielle1979

    danielle1979 Fanatiek lid

    1 aug 2006
    1.637
    0
    0
    catering
    zuid-holland
    succes met zwanger worden!
     
  10. Esmee81

    Esmee81 Bekend lid

    26 jul 2007
    992
    0
    0
    ondernemer
    Hilversum
    Wat zijn jullie toch aardig hier allemaal..
    Gelukkig hebben we elkaar..
    Wat leuk Iris van die datums haha net omgekeerd!
    Heb nog een surpriseparty voor Bart voor te bereiden voor morgen dus dat zorgt wel voor wat afleiding. Al zal het morgen wel opvallen dat ik dus niet drink...
    ach, ze lullen maar..
    dikke kus aan jullie allen en tot snel!
     
  11. Cars

    Cars Fanatiek lid

    1 dec 2006
    3.207
    0
    0
    Juffie
    Friesland
    We zitten allemaal in hetzelfde schuitje. Kunnen we elkaar in elk geval goed steunen. :D
     
  12. jennefer26

    jennefer26 Fanatiek lid

    2 nov 2005
    1.296
    0
    0
    lelystad
    hoi welkom.
    ik wil een ieder succes wensen en hoop dat jullie droom snel werkelijkheid mag worden

    jennefer
     
  13. fokje

    fokje Fanatiek lid

    14 mei 2007
    3.313
    0
    0
    verzorgende
    friesland
    welkom :D
     
  14. Niet meer actief

    Welkom en veel prikplezier!
     
  15. Esmee81

    Esmee81 Bekend lid

    26 jul 2007
    992
    0
    0
    ondernemer
    Hilversum
    Ik geloof dat ik een van de ongelukkigen ben die aan het ontspiralen is. Geen misselijkheid, draaierigheid enzovoort meer...
    Ik zal lichamelijk wel 'ongesteld' zijn geweest maar geen bloeding hebben gehad. Iemand die dit kent?
    hoor het nog wel!

    x

    ps feestje was erg geslaagd. Ga nu weer even een dutje doen omdat ik maar 4 uur het geslapen..
     
  16. jacoba

    jacoba Fanatiek lid

    6 mrt 2006
    3.436
    0
    0
    tollebeek
    Welkom en veel plezier op het forum :D
     
  17. Meliske

    Meliske VIP lid

    29 mei 2006
    7.731
    0
    36
    NL
    welkom op het forum ;)
     

Deel Deze Pagina