overtijd.!

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door larissasamantha, 25 apr 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. larissasamantha

25 apr 2014
    37
    3
    8
    Goedeavond dames!

Ik zal een kleine voor geschiedenis geven!
    18 jaar was ik dat ik ongesteld werd, 20 aan de pil gegaan.. op mijn 23,5 gestopt met de pil en nu zo een twee jaar aan het oefenen voor een liefdesbaby!
    Mijn cyclus heb ik vanaf november bijgehouden.
    17 nov, 16 dec, 24 jan, 23 feb en 21 maart.
    29,39,31,26 dagen was mn cyclus..

Ik heb daarom een vraag. 21 maart begon mijn menstruatie. Die duurde 5 dagen. 14 dagen erbij zou mn eisprong kunnen zijn.. voelde duidelijk krampen en een soort elastiekje wat losliet in mn buik.. deed erge pijn.. mijn menstruatie van februari deed ook echt heel erg veel zeer. Een aantal uur erge krampen gehad..
    3april zou mn ovu dus zijn.. en dan de 17e mijn menstruatie.. nu zegt mijn ovulatietracker dat mijn gemiddelde periode 32dagen is..

Als ik mijn berekening aanhoudt ben ik nu 8 dagen overtijd.. volgens mijn tracker 3 dagen..

Van de week had ik een misselijke wave.. duurde vijf minuten.. thee die ik normaal drink vind ik vies... en heb bultjes op het donkerdere gedeelte van mn borsten.. ook mn tepels zijn gevoelig en iets gespannendere borsten..

Links en rechts spierpijn rond mn heupen.. opvliegers echt warme hahaa.

Nou heb ik gister een test gedaan waar niets uit kwam..
    Mijn vriend is 48 en ik ben 25 . zou ik zwanger kunnen zijn?

groetjes larissa

2. larissasamantha

25 apr 2014
    37
    3
    8
    o ja en gelige afscheiding..

3. larissasamantha

25 apr 2014
    37
    3
    8