Ik ben deze maand gestart met ovulatietesten. Ik weet waarom je niet met ochtendurine mag testen, maar kan iemand me vertellen waarom er aangeraden wordt voor 20.00u te testen? Ik test namelijk vanwege mijn werk regelmatig na achten. Zijn deze uitslagen dan niet betrouwbaar?
Mmm.. Liever niet, omdat het op mijn werk een kunst wordt dat te verbergen haha. Maar moet een mouw aan te passen zijn natuurlijk... Ik vraag me alleen af waarom het om 12 uur het beste is. En zou het erg zijn/invloed hebben als ik vanaf nu om 12 uur test (en tot nu toe tussen 6 en 10 's avonds)? Ik heb nog geen knaller gehad en door het stoppen met de pil geen idee van m'n cyclus. Had voor de pil vaak een cyclus van 33, maar ook af en toe van 28. Ben daarom begonnen op cyclusdag 9 met testen, nu inmiddels op cyclusdag 18.
Volgens mij maakt dat niks uit, als je maar wel elke dag dezelfde tijd aanhoudt.. Testen op mn werk zou ik ook niet doen Bij mij heeft t echt nooit uitgemaakt hoelaat ik testte, kon mn ei prima vinden. Mits je geen ochtend urine gebruikt natuurlijk