Wij proberen nu iets langer dan een jaar zwanger te worden. Ik had hiervoor een implanon en die heb ik ivm de kinderwens eruit laten halen. Hierdoor is mijn menstruatie onregelmatig geworden. Ik heb een tijdje gehad dat ik om 2 weken ongesteld was en daarna begon t rustiger te worden en had ik een tijdje een cyclus van 28 dagen, daarna een maand van 31 dagen en nu heb ik sinds een aantal maanden een cyclus van 21 dagen. Ik had dan vorige week donderdag ongesteld moeten worden, maar dat ben ik niet geworden. Het oud bloed wat ik normaal ook heb een week voor mijn nod en gaat dan over tot rood bloed maar had ik nu maar 3 dagen ma/wo (best veel oud bloed)en ik dacht dan zou ik donderdag wel ongesteld worden. Ook wat steekjes in me buik gehad en een raar gevoel in me buik woensdag gehad, borsten gespannen maar donderdag had ik opeens geen oud bloed en ook geen menstruatie. Vrijdag ook niks en zaterdag kreeg ik weer steekjes in me buik vlakbij me lies tot vandaag toe. Wel zaterdag alleen bij afvegen beetje bruinverlies, maar niet veel. Gisterochted gevoelige borsten tijdens het douchen. Gisteren een zwangerschapstest gedaan van Sensitest extra vroeg, maar die was negatief. Ben ik gewoon niet zwanger of heb ik te vroeg getest. Kan t oude bloed van vorige week een innesteling zijn? (het was een maandverband vol, dus niet echt een klein beetje) Moet ik nu van me langste cyclus uit gaan en daarna pas weer een test doen als ik nog niet ongesteld ben?