Hey iedereen, Ik ben nieuw hier op dit forum en zou graag andere hun ervaringen horen. 14maart was voor ons een sombere dag bijna 18weken ver en plots sloeg het noodlot toe. Ik ben gewoon bevallen na 36uren ons kindje was kerngezond maar mijn baarmoeder trok in contractie ( ik heb namelijk een tweehoorninge baarmoeder). Omdat de baby nog te klein was hebben ze hem niet kunnen redden Nu zijn we weer wat verder en uiteraard aan het proberen. Mijn eerste dag van laatste maandstonden was 13juni. Ik ben erg benieuwd want ik voel mij precies zwanger, enorm moe, erg veel drinken, misselijk en pijnlijke tepels dit is de eerste keer dat ik de indruk heb echt iets te voelen... Wat denken jullie en wanneer kan ik testen? Hebben jullie goede ervaringen met zo een early test? Groetjes Bo
Oh jeetje meid! Wat heftig zeg.. Sterkte .... Ik heb een early van zwanger en kids gedaan 4 dagen voor NOD. Die was positief.. Dus beviel mij wel! Maar hoeft helemaal niks te zeggen! Er zijn ook meiden die op hun NOD of na hun NOD pas positief testen! Als je symptomen hebt zou je een testje kunnen wagen! Weet je nu wanneer je NOD is?
Normaal de 13de... Ik zou het gewoon echt graag willen weten en dat wachten is echt enorm vermoeiend ben ook bang dat ik me er teveel op ga focussen en dat men lichaam lekker gek begint te doen... Misschien best gewoon nog even wachten.. In mijn omgeving zeg ik steeds dat ik er niet zo mee bezig ben maar echt op dit moment sta ik ermee op en ga ermee slapen.. Hoop gewoon echt dat het zover is. Bedankt voor je reactie exciting. Het is leuk om er zo eens over te kunnen praten.
Hey meis wat verschrikkelijk! Ik kan je gevoel heel goed voorstellen, ik ben mijn dochter met 22 weken verloren nadat ze simpelweg zonder aanleiding overleed. Kerngezond was ze en niks kunnen vinden. Ik snap je haastige en hopende gevoel op een zwangerschap maar probeer het wel een beetje te laten rusten voor jezelf. Ik ben bijna een jaar verder en we willen nu pas de stap nemen voor een volgende, vind het heel erg knap dat jullie dit wel al kunnen Bij mij was de cb test voor 4 dagen voor je nod negatief en pas op me nod licht positief... Maar ik heb altijd pas na mijn nod echt positief getest Is dus echt verschillend. Je kan het altijd proberen maar is toch altijd beter om je nod af te wachten stel je test vroeg positief en uiteindelijk wel ongesteld word...
Ja ik heb het er echt enorm moeilijk mee gehad maar ik ben nooit echt terug aan de pil gegaan met men tweehoornige baarmoeder en 1 nier is het ook de leeftijd die meespeelt en we zijn al 2jaar bezig enzo dus echt gemakkelijk is het blijkbaar niet... Ik ga gewoon nog wat afwachten en proberen aan wat anders te denken dan is de teleurstelling minder...
Jeetje meis wat heftig! Je zou het al kunnen proberen,om te testen, maar als hij negatief is, kan het zijn dat je nog te vroeg bent... En wb je baarmoeder, is daar niet iets aan te doen? Of kun je daarmee wel een voldragen zwangerschap aan? dikke digi knuffel voor jou!
Heb net een testje gedaan en deze was negatief, kon niet meer wachten nu ga ik gewoon afwachten het kan ook helemaal niets zijn.. We zijn na men misval naar Jette geweest in België dit is een gekend ziekenhuis voor zwangerschap.. Ze hebben daar alles onderzocht en doordat ik geboren ben met 1 nier is mijn baarmoeder echt vergroeid in 2 hoornen dus als ze hier iets aan zouden doen maken ze een opening dan kan ik nooit geen kinderen meer krijgen. Het enige wat ze nu gaan doen met een volgende zwangerschap is een bepaalde ring rond de baarmoeder zetten. Maar desondanks weten ze nooit of het deze keer wel goed loopt...
Jammer dat ie negatief is! Maar je zit nog niet op je NOD, dus het kan nog alle kanten op! Het is sowieso een spannende tijd voor je als ik even opzoek wat een tweehoornige baarmoeder inhoudt.. Ze kunnen dus eigenlijk alleen iets doen als je zwanger bent? Er is vooraf niet iets,,,Vervelend hoor! Ik wil je sterkte wensen voor het verliezen van je kindje... Maar ook voor deze wachttijd! Ik weet dat ik niks heb te zeuren, maar wat kan een maand dan lang duren! Succes ermee.. En ik hoop echt van harte dat je snel zwanger bent, en dat alles goed gaat! Knuf
Wat een ongelooflijk naar verhaal. Weet niet goed wat te zeggen. Ik heb zelf zo te lezen dezelfde baarmoeder/nier afwijking en bij ons is altijd vertelt dat we grote kans hadden op een prematuur kindje. na 2 miskramen ben ik zwanger geraakt van onze zoon die met 38 weken kwam. wel te klein en licht maar gezond. Ik hoop en duim voor je dat dit geluk jullie ook mag treffen. Een hele dikke digitale knuffel!