Hallo dames, hoop eigenlijk er eigenlijk op dat er dames zijn die dit herkennen want ik weet niet wat het is.... Op 30 juni heb ik mijn spiraal laten verwijderen en cyclus lijkt mooi op gang gekomen. Duurt al 3x achtereen 26 dagen dus lijkt ook consequent. Nu had ik alleen vorige maand en nu weer, presies 10 dagen na eerste ongesteldheidsdag (die alle keren maar 3 dagen duurt) ineens een bloeding met veelal oud bloed, die dan 2 dagen duurt. Uit het niets Dan 2 dagen daarna ongeveer mijn ei. Is dit nu zo'n ovulatiebloeding waarover ik wel eens gehoord heb? Ik heb het alleen niet NA maar VOOR mijn ei dus. En daarbij ook nooit gehad voor mijn spiraal. Dus ik ken het niet en vraag me af of ik hiervoor naar de dokter moet ofzo? Zou het mijn kansen op zwangerschap in de weg staan of hebben meer dames dit???? Ik hoop dat iemand me kan helpen!
Ik heb het ook in maart mn spiraal laten verwijderen en ook iedere cyclus van op dag 8 en 12 bloedverlies niet veel maar toch. Ik ben naar de dokter geweest en heb een uitstrijkje laten doen hier kijken ze naar afwijkende cellen en een chlamidia test doen ze standaard er kwam gelukkig niks uit dus een hormonale schommeling. Je kan het even laten checken voor je geruststelling heeft hier wel geholpen
Ik heb op 10 juli mijn spiraaltje laten verwijderen maar ik heb er geen last van, mijn cyclus is het zelfde gebleven als voor heen. ik he nu wel een zwangergevoel maar heb afgelopen dinsdag toch mijn menstruatie gekregen maar wel anders dan voor heen. Had voor heen klontjes door het bloed heen maar nu niet het is egaal rood en weinig in vergelijking met voor dat ik met de spiraal begon. heb tijdens het spiraaltje hetalleen spotting bloed gehad het laaste jaar.
Bedankt voor jullie reacties dames! Ook fijn om te horen dat meer dames het hebben vpower. Ik denk dat ik het nog 1 cyclus aankijk en dan misschien ook maar even langs de huisarts. Toch ter geruststelling denk ik inderdaad.