Zijn er hier ook meiden die ervaring hebben met een niche? Ik ben bang dat ik er een heb. Na de laatste keizersnede veel tussentijds bloedverlies. Voorafgaand aan de menstruatie ruim een week vloeien. Na het vrijen verlies ik bloed. En het litteken voelt nu, na bijna 8 maanden, niet prettig. Toen ik laatst mijn riem flink aansnoerde had ik het gevoel dat er 'iets' uitgeknepen werd en verloor ik flink wat bruin bloed. Herkenbaar? Ik loop op de zaken vooruit, maar stel nou dat het er zit.... hoe zit het dan met je vruchtbaarheid? kun je zwanger raken? Ik heb nog een enorme sterke wens voor een derde kindje.
Ik dacht meteen aan een nicheproduct, maar dat bedoel je niet Even googlen. Sorry, ik lees nu wat het is, maar ik kende het niet. Ik vond wel dit: Wat verwacht u? HysNiche onderzoek
Flora bedankt voor je reactie. Die link had ik idd ook al gevonden. Maar er wordt niets vermeld over de eventuele vruchtbaarheid. Vandaar mijn vraag hier. Het schijnt bij zestig procent van de vrouwen die eem keizersnede hebben gehad voor te komen. Ik zal maandag even langs de huisarts