iemand die ff mee wil denken?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Logan, 29 dec 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Logan

Logan Niet meer actief

Iemand die ff mee wil denken? Heb zojuist bruinverlies. Dat betekent voor mij altijd dat mijn menstruatie doorgezet is voor morgenochtend.
    Maar, uitgaande van mijn cervix slijm was mijn eisprong op dag 18. Dat zou betekenen dat ik nu 10dpo menstrueer? 10dpo is voor een innesteling ook wel laat he? Snap er niks van... ik heb altijd een nette cyclus, wisselend qua lengte met altijd een lf van 14. Ovulatie testen en tempkaarten zeggen mij dat mijn cervix slijm overeenkomt met de eisprong.

2. Hilly1980

Hilly1980 VIP lid

23 jun 2014
    7.299
    6
    38
    Helaas zit er niks anders op dan afwachten of het inderdaad je ongi is die doorzet of dat er iets van bloed om een andere reden is vrijgekomen.

Overigens is de term 'innestelingsbloed' verwarrend, want ook bloed wat pas na NOD vrij komt kan nog van de innesteling overgebleven zijn. En het kan ook een gesprongen adertje of een contactbloedinkje zijn.

3. Myself82

Myself82 Actief lid

27 feb 2012
    336
    0
    0
    Kan idd begin van menstruatie zijn maar ook innestelingsbloeding. Bij mij begint menstruatie ook altijd met oud bloed, maar ik had deze keer ook op 10 en 11 dpo bruin bloedverlies wat nu weer helemaal weg is op 13 dpo. Dus ik vermoed een innestelingsbloeding. Test van gister was nog negatief.

4. Logan

Logan Niet meer actief

Wacht het maar af. Ik dacht altijd dat een innstelbloeding altijd voor 10dpo gebeurde. Fijn te weten dat dit niet zo is.

5. Myself82

Myself82 Actief lid

27 feb 2012
    336
    0
    0
    Nee dat zeker niet want bij dochter had ik hem destijds op Nod.

6. Logan

Logan Niet meer actief

Dat geeft toch wat hoop :)

7. Loving

Loving Bekend lid

24 apr 2008
    904
    0
    16
    Kan allebei, zoals al werd gezegd. Ik heb ook een keer een rommelige maand gehad met wat bruinverlies rond 10 dpo (heb ook altijd lf van 14 dagen), dan weer paar dagen niks, dan weer een dag wel... paar testen tegen aan gegooid, maar negatief. Uiteindelijk zette de menstruatie door. Was wel een langere cyclus dan ik gewend was, dus misschien dat er wel 'iets' zat, maar ja zeker weten doe ik het niet.
    Innesteling rond dag 10 is trouwens helemaal niet zo raar, hoor.

8. Scarlett1985

Scarlett1985 Fanatiek lid

5 jul 2014
    1.420
    0
    36
    Het kan 2 kanten op. Succes!

9. liva87

liva87 Bekend lid

17 mrt 2014
    660
    1
    0
    NULL
    NULL
    Je kan zelf ook invullen wanneer je eisprong hebt gehad dan is hij wat overzichtelijker schema. Ik heb ook mijn temperatuur bij gehouden. Vind het erg overzichtlijk.

meer als afwachteb kan niet.
    of beginnende menstruatie of een innesteling spannend

hier mijn overzicht

10. Logan

Logan Niet meer actief

Zal dat eens invullen. Temperaturen wilde ik juist niet omdat ik een maandje rust wilde. Niet echt gelukt ;)

11. Mamasmeisje

Mamasmeisje Fanatiek lid

29 mrt 2011
    1.304
    0
    36
    Brabant
    Ik had de ronde dat ik zwanger werd op 12 dpo iets wat bruinverlies, denk innestelingsbloeding. Had op 11 dpo positief getest.
    Je kunt 2 dingen doen: afwachten of testen.
    Succes!

12. xElles

xElles VIP lid

24 mei 2013
    9.575
    2.232
    113
    Als ik het toch iemand hier gun.......... :)
    Is het inmiddels al doorgebroken?? Hoop het niet.. Ik duim voor je!

13. 1e wondertje

1e wondertje Fanatiek lid

21 jun 2014
    1.195
    321
    83
    Vrouw
    Wow, zo spannend en inderdaad, het is je/jullie onwijs gegund!
    Succes en hopen op goed nieuws!

14. Logan

Logan Niet meer actief

Vanmorgen getest en zo goed als negatief :(

15. DonDina

DonDina Actief lid

7 jan 2014
    198
    0
    16
    NULL
    NULL
    En soms heb je gewoon een onverklaarbare bloeding. Gebeurde mij vorige maand ook een bleek niets te betekenen hebben. Succes!

16. xElles

xElles VIP lid

24 mei 2013
    9.575
    2.232
    113
    Zo goed als negatief?
    Geen inimini klein streepje? :(
    Weet je zeker dat je eitje niet iets later is geweest?

17. Logan

Logan Niet meer actief

Heb nu weer een beetje bruin verlies. Met goed turen zag ik gister een inimini streepje en vandaag niet meer. Als ik morgen niet ongesteld ben doe ik een kv2v5.

18. Logan

Logan Niet meer actief

Menstruatie door gebroken, hier mag een slotje op. :)

Deel Deze Pagina