eisprong overslaan?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Hope28, 1 sep 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hope28

    Hope28 Actief lid

    24 mrt 2007
    190
    0
    0
    Goeiemorgen,

    Er is al een topic aangemaakt over de betrouwbaarheid van ovulatietesten. Geconcludeerd wordt dat je ook zonder positieve testen een eisprong kunt hebben.
    Maar ik heb eigenlijk iedere maand wél een positieve ovutest (maw lijkt betrouwbaar), maar alleen deze maand blijft ie wel erg lang uit. Kan het dus zijn dat ik deze maand dus gewoon écht geen eisprong heb? :(


    Alvast bedankt!
     
  2. Aquilegia

    Aquilegia VIP lid

    19 apr 2007
    8.914
    3
    36
    Vrouw
    psycholoog en astroloog
    Midden-Nederland
    Het is mogelijk da je en cyclus zonder eisprong hebt, tussen de normale cyclussen door. Als dat niet te vaak voorkomt, is dat niet erg.

    Het tijdstip van testen speelt mee.
    Ik heb 2 cycli 's middags getest --> kreeg posi test.
    Ik heb 2 cycli 's avonds getest --> geen posi test gezien (wel geovuleerd, want ik temperatuur ook).
    Dus het kan ook komen omdat je iets anders gedaan hebt dan anders.
     
  3. barbeestenboel

    barbeestenboel Actief lid

    20 mei 2007
    381
    0
    0
    Ik was hondentrimster, nu thuisblijfmam.
    Vorige maand dacht ik ook dat ik em gemist had. Toen ik rond dag 24 wat last van buikpijn kreeg dacht ik dat ik wel gauw ongi zou worden. Maar de pjin werd zo erg dat ik aan mijn baarmoeder mond voelde en die was helemaal zacht . Toch nog maar en ovu test ertegen aan gegooid en die was op dag25 positief! Kan dus heel lang duren, werd ook pas op dag 39 ongi.Deze maand weer op dag 17 een positieve ovu test, dus je kan er soms niks van zeggen.
    bar
     
  4. pluys

    pluys Fanatiek lid

    30 jul 2006
    4.587
    1
    36
    Harderwijk
    ik had vorige maand ook een hele rare cyclus. Normaal zit ik rond de 35 dagen (mijn cyclus) dus rond de 20ste dag kan ik een ei verwachten. Ik test met ovu testen en die werden maar niet echt positief, het zat er wel tegenaan maar niet echt goed positief. Na een aantal dagen begonnen de testen zelfs vager te worden. Op dag 39 had ik het gevoel dat ik toch nog maar eens een ovu test er tegenaan moest gooien en ja hoor die was echt positief. Werd op de 54 ste dag ongi.
     
  5. Hope28

    Hope28 Actief lid

    24 mrt 2007
    190
    0
    0
    Dank jullie wel. Er is dus niet echt iets over te zeggen. Het lichaam kan blijkbaar vreemde dingen doen ;)
    Ik ben benieuwd of er deze maand dan nog een positieve test komt. We zien wel... Merk alleen dat ik ongeduldig ben: we zijn al zo lang bezig (1 en driekwart jaar) dat je geen kans wil missen...
    Groetjes!
     
  6. tiruja

    tiruja VIP lid

    28 jul 2007
    6.837
    0
    0
    ja ik heb dat wel eens gehad ja.
     

Deel Deze Pagina