Overtijd

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door maart, 7 sep 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Migga

    Migga Fanatiek lid

    12 okt 2006
    1.005
    4
    38
    Hier ook nog steeds niets! Geen krampje, geen pijntje, NIETS! Pffff.....
     
  2. Iloon

    Iloon Fanatiek lid

    5 mei 2007
    2.583
    0
    0
    Huismama
    Maastricht
    Er lopen er veel overtijd zeg :confused:
     
  3. suus1983

    suus1983 VIP lid

    10 okt 2006
    47.809
    32.714
    113
    Hier nog eentje en nog helemaal geen veranderingen! Onze kleine werd trouwens met 37 weken al op 7 pond geschat... Dus van mij mag hij wel komen. Ik heb trouwens de vk gevraagd en in het ziekenhuis hier laten ze je niet to 43 weken lopen gelukkig!
     
  4. PrisEnKids

    PrisEnKids Actief lid

    11 jul 2007
    393
    0
    0
    Thuismama
    Roosendaal
    Hier nog niet zo ver,....maar ja de kleine meid wou komen met 31 weken, dus ja dan ga je er al niet vanuit de 37 te halen...en tja die halen we nu dus toch...en al 4 dagen er overheen...
    Terwijl ze nu wel mag komen van mij ;)

    Met 36.6 weken woog mevr al 3300 gram en dr benen liggen 5 weken voor op groei :confused:

    Hier ook nagevraagd,...en je wordt maximaal op de dag van je 42ste week ingeleid...en dus gelukkig geen 43 weken, al zijn er ziekehuizen die het idd wel doen :(
     
  5. Grassprietje

    Grassprietje Fanatiek lid

    3 dec 2006
    2.328
    0
    0
    tukkerland
  6. joyo

    joyo Bekend lid

    4 sep 2007
    543
    0
    0
    kapster
    nou voor alle dames die overtijd zijn... Ik zal een kaarsje branden voor jullie en hopelijk mogen jullie het wonder snel in jullie armen hebben...
     
  7. joyce1980

    joyce1980 Fanatiek lid

    21 okt 2006
    2.308
    0
    0
    er zijn er idd veel die overtijd lopen, lijkt wel besmettelijk!

    hier is er nog steeds niets aan de hand, heb net toch maar even een blik ananas :( opgegeten, onder het mom van je weet maar nooit.

    maar afgezien van meerdere harde buiken is hier nog steeds niets aan de hand en denk ik dat we woensdag toch maar voor het strippen gaan. hoewel ik er tegenop zie!

    hopelijk rommelt het bij jullie allemaal wel!
    wel weer fijn dat er een nieuwe week begonnen is, nu kunnen mijn mannetje en ik zeggen dat we uiterlijk volgende week donderdag papa en mama zijn en dat klinkt alweer een stuk dichterbij!

    succes voor iedereen!

    jocye
     
  8. Grassprietje

    Grassprietje Fanatiek lid

    3 dec 2006
    2.328
    0
    0
    tukkerland
    Joyce dat klinkt inderdaad erg bij als je het zo zegt...
    Hier rommelt het ok niet hoor...Tja snachts veel hrde buiken en voor weeen maar overdag weer niets aan het handje...

    Wordt wel gek van me bekkenpijn en staatbotje...bij alles wat ik doe voel ik pijn...
     
  9. wendy1611

    wendy1611 Fanatiek lid

    14 mei 2006
    2.463
    0
    0
    Lotte is spontaan geboren met 41w6d, voor mijn gevoel een eeuwigheid op moeten wachten. Bij deze uk houd ik er al rekening mee dat ik overtijd ga, kan het alleen maar meevallen. Ze woog vorige week al 3983 gram, geloof dat ze de 9 pond met de geboorte wel gaat halen ;)
     
  10. Jelly

    Jelly Actief lid

    9 aug 2006
    319
    0
    0
    hello ladies

    Ben vandaag bij gyn geweest en ik had AL 2cm ontsluiting :D
    En trots dat ik daarop ben! Hihi :)
    De slijmprop ben ik oko aan het verliezen, zij het wel in stukken...
    Allemaal goede tekens volgens de gyn.
    Ik heb ook al een paar dagen last van ongesteldheidskrampen en lage rugpijne.
    Maar Indien onze jongen zich niet aandient voor woensdag, gaan ze hem dan helpen
    Dus 1 ding is zeker ofwel voor woensdag mama of anders woensdag...
    Spannend!
     

Deel Deze Pagina