Overtijd

Discussion in 'Zwanger worden' started by mariisska, Aug 9, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. mariisska

mariisska Lid

Jan 8, 2012
    82
    0
    0
    thuisstudie,life coaching
    Emmeloord
    Hallo allemaal,
    Ik heb de laatste paar maanden een cyclus van 31 dagen, en ben nu 4 dagen overtijd, echter durf ik niet te testen, omdat ik niet weet wanneer ik het beste kan testen.
    tijdens mijn eerste zwangerschap (helaas een miskraam toen) testte ik pas toen ik ruim in week 5 zat positief.

Ik ben nu iets meer dan een jaar van de pil af, en had eind vorig jaar/begin dit jaar dat ik 2 maanden opeens geen menstruatie had maar niet zwanger was(test was negatief) mede door dit, weet ik nu niet of ik wel of niet moet testen. of van welke cyclus ik nu moet uitgaan.

Iemand tips?
    voel soms wel krampachtige dingetjes maar toch anders dan normaal wanneer ik mijn menstruatie had of ging krijgen.

2. devilduckie

devilduckie Actief lid

Dec 22, 2014
    172
    10
    18
    basisschool lerares
    Als je aan het sukkelen bent met je gezondheid (weerstand/gewicht) kan een menstruatie uitblijven. Als dat niet het geval is zou ik gewoon een testje doen. Kost bijna niks en geeft je wel zekerheid of er iets is of niet. Als t negatief is en ongesteldheid blijft uit, zou ik na een weekje weer testen.. Succes!

3. mariisska

mariisska Lid

Jan 8, 2012
    82
    0
    0
    Emmeloord
    Ik ben chronisch ziek(pds) maar dat heb ik al vanaf me 12e dus dat zal het niet zijn lijkt me?

voel wel steeds een soort kramp? is dat niet een teken van dat me menstruatie er wel aankomt?:(

4. Toet85

Toet85 Actief lid

Jul 9, 2015
    459
    0
    0
    NULL
    NULL
    Kramp kan ook zwangerschapskwaaltje zijn. Ik zou testen....

5. Apie1

Apie1 Niet meer actief

6. Aleeyah

Aleeyah Fanatiek lid

Jul 23, 2015
    1,312
    0
    36
    Ik zou toch testen als ik jou was! En als het negatief is dan een weekje later nog eens testen (als je nog niet ongesteld bent geworden dan he).

Succes!

7. mariisska

mariisska Lid

Jan 8, 2012
    82
    0
    0
    Emmeloord
    heb besloten om pas 27 augustus te testen (als ik het dan nog niet ben) omdat ondanks dat het de laatste maanden wel regelmatig was (zo goed als) 31 a 32 max 33 dagen als cyclus.
    dus ik wacht het nog even af, durf ook niet zo goed te testen. maar ook omdat ik al is eerder een maand heb overgeslagen, vandaar me besluit. :) bedankt voor al jullie reacties.

Share This Page