Hoi. Dit is de eerste keer dat ik ovulatietesten gebruik en temperatuur. Ik gebruik die van de action. Kunnen jullie mij helpen? Wanneer krijg ik mijn eisprong en wanneer kan ik het het beste gezellig maken met mijn vriend? Is morgenavond nog op tijd? .S morgens temperatuur ik om 6.30 uur. Steeds had ik 36.1 maar vanmorgen 36.3... De ovulatietest doe ik dagelijks s avonds rond 18.00 uur. Kunnen jullie mij helpen?
Ik zou zeggen dat ie nog niet donker genoeg is, maar ik weet dat de meningen hier over action testen verdeeld zijn.. Die van mij wordt in ieder geval veel donkerder. Bekijk bijlage 473589 De meest rechtse is van vorige maand.
Bekijk bijlage 473593 Misschien heb je hier wat aan? Ik begon 11 sept begonnen mijn testen ligt op te lopen.. Toen heb ik vaker per dag getest en ze liepen steeds verder op.. 11 september om kwart over 8 eerste test nog vrij ligt en 's avonds om half 11 had ik een smiley op CB en zaterdag een knaltest
Temp geeft nog geen eisprong weer ook moet temp drie dagen en meer hoog zijn om van een eisprong te kunnen spreken, zou nog doortesten, ik heb ook vaak zat dat testen lichter worden en daarna weer oplopen. Succes
Bij jou onderste test vind ik de streep al wel oplopen en dikker worden, gewoon even in de gaten houden en door testen.
Hoi. Dit is Hoe het er nu voor staat de test met de pijl is de meest duidelijke streep geweest. Wanneer heb ik mijn eisprong gehad en als ik het 17-9 rond 23.00uur gezellig gemaakt heb met mijn vriend, is er dan wel kans op een zwangerschap of ben ik te laat geweest?
Je ei springt pas 24/48 na je positive ovulatietest dus lijkt me dat je keurig op tijd was de 17e! Daarbij zo'n eitje zit daar ook wel iets langer dan 5 uur hoor