Overtijd

Discussie in 'NOD forum' gestart door Sirenia, 17 okt 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sirenia

Sirenia Nieuw lid

17 okt 2015
    2
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi,

Ik heb 28 september pregnyl toegediend gekregen omdat er al een heel groot eitje zat die ook niet lang daarna gesprongen moet zijn. 29 september IUI gehad.

13e was mijn nod, ik testte negatief. Vandaag nogsteeds niet ongesteld maar test wederom negatief.

Ik heb pcos maar al een heel jaar een regelmatige cyclus. Maar aangezien dat eitje er echt zat zoals vastgesteld met een echo moet ik toch echt een keer ongesteld worden als ik niet zwanger ben? Hij kan moeilijk blijven zitten.

Ik vind het zo raar dat ik overtijd ben want normaal word ik braaf 14 dagen na de IUI ongesteld. Ik heb wel af en toe een vervelend gevoel in mijn buik maar dat heb ik al sinds de behandeling, verder geen aanwijzingen dat mijn menstruatie er aan komt, en normaal kondigt die zich al 2 dagen van te voren aan.

Ik heb maar last van 1 symptoom, en dat is hoop. Ik probeer mezelf niet gek te maken maar ik ben zo bang voor de teleurstelling, aangezien de hoop met elke dag dat ik niet ongesteld word groter wordt.

Heeft iemand hier ervaring mee?

Groetjes Sirenia

2. doppertje

doppertje Lid

22 nov 2014
    26
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik zit met het zelfde probleem op de iui na , zelf pcos en laatste tijd regelmatiger mijn nod .. nu had ik rond 4/10 mijn nod moeten hebben en nog steeds niks , 3 keer getest 2x negatief en vanmorgen 1 minuut een tweede streepje en toen was ie weer weg .. streep was zo vaag dat het al moeilijk te zien was.
    geen idee hoe en wat , ik ga maandag even de dokter weer bellen want vind dit ook helemaal niks.
    heb je al getest ?

3. Sirenia

Sirenia Nieuw lid

17 okt 2015
    2
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja, gister nog. Ik ga maandag ook naar de dokter. Hopelijk krijgen we beide goed nieuws

Deel Deze Pagina