Hoi dames, Ik weet ff niet hoor! Ik ben al een paar dagen met vlagen niet lekker, rechts onderin buik steekjes, soort van misselijk, en vreetbuien. Ook heb ik soms als ik mijn borsten 'stoot', dat het zeer doet. Maar als ik dan ga voelen dan voel ik niks, tot nu. nu voel ik een soort schijfje en dat is gevoelig. Ik moet vrijdag of zondag ongesteld worden. Normaal heb ik een cyclus van 30 dagen, maar de laatste 2 maanden was het 28 dagen. Ik heb al vaker voor nod getest, en toen gaf hij positief (3 testen) aan en werd en toen werd ik (bij de laatste test met ochtend urine) na tien minuten ongesteld. Ik durf nu dus niet goed te testen... Wat denken jullie?! Het zou kunnen toch?!
Ik heb altijd pijnlijke borsten en 'schijven' als ik ongesteld moet worden. Maar als ik me anders zou voelen, zou denk toch een test doen en dan afwachten. Helaas kan je ook niet meer voor je nod denk ik...
Net ui nieuwsgierigheid een testje gedaan, een licht streepje. Toen gaan douchen en nu is het een dikke streep geworden. Ik heb anders nooit last van mijn borsten als ik ongesteld moet worden. en vanmiddag werd ik misselijk na 1 slok koffie.... Nu zit er niks anders op dan afwachten en hopen dat het blijft plakken! Vind het wel heel spannend