overtijd

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door lindasander, 5 dec 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lindasander

lindasander Nieuw lid

23 nov 2015
    2
    0
    0
    NULL
    NULL
    hallo ik had 2 december ongesteld moeten zijn en nog niks al twee testen gedaan kwam niks uit iemand ervaring ermee als ik de ovuluatie test doe zoe ik zwanger zijn en dan 9 aug 2016 uitgerekend zijn iemand ervaring

2. Koekie83

Koekie83 Actief lid

24 jul 2015
    230
    1
    0
    NULL
    NULL
    Hoi Linda, ik begrijp uit je verhaal niet helemaal of je zeker weet wanneer je eisprong is geweest. Gebruik je ovulatietesten, bedoel je dat?

Helaas is het bij mij ook wel eens voorgekomen dat ik overtijd was, negatieve testen had en uiteindelijk ongesteld werd, maar er zijn ook meiden die gewoon later positief testen bijvoorbeeld door een late innesteling.

Er zit niets anders op dan afwachten ben ik bang.

3. lindasander

lindasander Nieuw lid

23 nov 2015
    2
    0
    0
    NULL
    NULL
    heb ovulatietesten gedaan in november en gister en vandaag zwangerschaptest en als je de bereking bekijk zou ik 2
    dec weer moeten menstrueren ben normaal ieder maand optijd en nu niet we willen ook een kleine maar zit in spanning wel of niet

4. dolliej

dolliej Fanatiek lid

24 mrt 2015
    1.683
    1
    0
    Ovulatietesten geven jammer genoeg geen uitsluitsel jou eitje gesprongen is dat heb je alleen door middel van temperaturen, het kan altijd jou eitje later is gesprongen had ik deze ronde ook positieve ovu testen op dag 12-13 maar geen stijging van temp dus doorgetest en terug positieve ovu testen en stijging temp dag 21. Hoop voor je je snel duidelijkheid hebt.

Deel Deze Pagina