Is het niet meer mogelijk toch zwanger te zijn?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door dromertje, 8 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dromertje

dromertje Actief lid

18 apr 2007
    246
    0
    0
    hoi allemaal,

nog eff een vraagje n.a.v. een ander topic.
    Ik heb een paar 3 geleden een positieve ovu gehad. 9 okt is mijn nod. Nu is mijn ove de laaste 2 dagen echt mega negatief. Kan ik er nu echt vanuit gaan dat ik niet zwanger ben? en hoef ik bij 1 of 2 dagen overtijd eigenlijk niet te testen?

2. honey711

honey711 Actief lid

16 feb 2007
    413
    0
    0
    ik zou het eigenlijk niet weten.
    maar jij mag ook over 8 dagen testen.

groetjes honey

3. Zena

Zena Fanatiek lid

9 dec 2006
    2.428
    0
    36
    Uhm.....je hebt het toch over ovu-testen? En als 9 oktober je nod is, dan heb je nu toch geen ovulatie? Waarom zou die dan positief moeten zijn? Ik weet dat sommige mensen positieve ovulatietesten hebben bij een zwangerschap, maar lang niet iedereen heeft dat.
    En als je drie dagen geleden een positieve test had, dan lijkt mij dat je nod niet 9 oktober is, maar over 12 dagen pas....
    succes!

4. dromertje

dromertje Actief lid

18 apr 2007
    246
    0
    0
    Ben inderdaad niet al te duidelijk zie ik, als ik mijn berichtje terug lees,

ik had nu precies 14 dagen geleden een mega positieve ovu test, en dus is vandaag mijn nod. Ik hoorde dat ovu testen eerder hgg opsporen dan zwangerschapstesten. Dus 3 dagen geleden deed ik een testje. Die was positief ( niet zo overduidelijk als die van14 dgn terug overigens) eergisteren en gisteren deed ik nog een ovu test en die waren beiden negatief. Ik vroeg me dus af of de mogelijkheid van zwanger zijn er nog was..

5. dromertje

dromertje Actief lid

18 apr 2007
    246
    0
    0
    Ben inderdaad niet al te duidelijk zie ik, als ik mijn berichtje terug lees,

ik had nu precies 14 dagen geleden een mega positieve ovu test, en dus is vandaag mijn nod. Ik hoorde dat ovu testen eerder hgg opsporen dan zwangerschapstesten. Dus 3 dagen geleden deed ik een testje. Die was positief ( niet zo overduidelijk als die van14 dgn terug overigens) eergisteren en gisteren deed ik nog een ovu test en die waren beiden negatief. Ik vroeg me dus af of de mogelijkheid van zwanger zijn er nog was..

6. Niet meer actief

ik zou gewoon nog een zw test doen
    dan weet je het zeker!
    veel succes
    hopelijk is het raak ;)

7. Zena

Zena Fanatiek lid

9 dec 2006
    2.428
    0
    36
    Aha!
    Nou, ovulatietesten meten geen hcg, maar LH, dit is atijd in meer of mindere mate aanwezig, dat zorgt er voor de je soms een streepje op je test ziet, buiten de periode van je eisprong om. Een ovutest is oas positief als je teststreep minstens even donker is als de controle streep.
    Wat natuurlijk niet betekend dat je morgen geen vet positieve zwangerschapstest kunt hebben!

8. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    ovu test maakt geen onderscheid tussen HCG hormoon of LH....het kan ook een laate eisprong zijn...

Als je overtijd bent een zangerschaps test doen voor eenduidelijk antwoordt, suc6 ;)

Deel Deze Pagina