6 weken zwanger geen kloppend hartje

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door mariella1994, 16 apr 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mariella1994

16 apr 2016
    15
    0
    0
    Hallo,

Ik heb gisteren een echo gehad omdat ik onzeker was door alle klachten, ik dacht dat ik 6w3d was maar de dokter zei dat ik 6 weken was. Ze zei dat het er goed uit zag een mooi vruchtzakje in mijn baarmoeder. Maar kon geen kloppend hartje vinden. Nu mag ik volgende week weer komen voor een echo, niet omdat ze zich zorgen maakte want ze zei wel een paar keer dat het er goed uit zag maar omdat ze nieuw apparatuur krijgt en ze die graag wil uit testen.. en ze dacht dat het voor mij ook wel prettig was omdat ik dan wat meer kan zien. Nu weet ik nog niet welke dag ik volgende weel heen ga voor een echo. Maar ik dacht dat je met 6 weken al wel een kloppend hartje te zien is. En als ik volgende week wel een kloppend hartje te zien krijg is de kans op een miskraam dan ook kleiner? Ik heb een foto van de echo er bij gedaan

Groetjes, mariella

Bijgevoegde bestanden:

2. Brigitte

Brigitte VIP lid

25 sep 2006
    6.432
    5
    38
    Hoi Mariella1994,

heb je de echo al gehad intussen? Op de foto ziet het er inderdaad uit als 5,5-6 weken en dan kan het zijn dat je nét te vroeg bent voor een hartslag. Ik denk dat het goed is dat er met 1-2 weken nog een keertje gekeken wordt. Zie je dan en hartje is de kans dat het misgaat al weer wat kleiner.

Groetjes Brigitte

3. mariella1994

16 apr 2016
    15
    0
    0
    Hoihoi, ik heb vanmorgen weer een echo gehad en zag een mooi kloppend hartje, de dokter denkt dat ik nu 6.5 week ben..

Bijgevoegde bestanden:

4. Brigitte

Brigitte VIP lid

25 sep 2006
    6.432
    5
    38
    Gefeliciteerd! Dat is goed nieuws!

Groetjes Brigitte

Deel Deze Pagina