Goedemorgen dames.... Vraagje hoe zit het ook alweer met vruchtbaar slijm? 10 maart eerste dag van mijn ongi Nu vanmorgen echt dik veel slijm, heb ik dan nu mijn ei? Wanneer klussen? (We hebben het gister wel gezellig gemaakt, en afgelopen maandag en dinsdag ook...☺ En hoelang is mijn cyclus dan, wanneer kun je testen? Alvast bedankt voor het antwoorden....😘
Meestal is dat enkele dagen voor je eisprong maar hoeveel verschilt per persoon. Ook kan door stress bv je eisprong uitgesteld worden en dan krijg je later nog een keer rekbaar slijm. Ik zou morgenochtend het nog een keer gezellig maken. Hoelang jouw cyclus is kan ik niet zeggen dat kan niemand gemiddeld genomen is het 28 dagen. Maar ik weet niets van je voorgeschiedenis bv of je anticonceptie gebruikte en hoelang je gestopt bent. Wat je cyclus de afgelopen maanden was. Maar meestal kun je 14 dagen na je eisprong testen. Maar goed je bent nu niet zeker wanneer je eitje springt dus kan het zijn dat je veel te vroeg test. Dmv temperaturen kun je hier wel bijna zeker van zijn of je eitje gesprongen is en weet je dus wanneer je zou kunnen testen. Succes in ieder geval!
Hoi Nony, Ik kan niet duidelijk zeggen wanneer je ei is en wanneer je kunt testen. Ik dacht eerst ook dat ik mij ei zou hebben als ik vruchtbaar slijm had, maar kwam er nadat ik ovulatie testen heb gedaan achter dat ik pas 4 of 5 dagen later een positieve test heb. Als je geen ovulatie testen doet en niet tempt ben je niet zeker vd datum van je eisprong. Vruchtbaar slijm is dus niet echt een hele duidelijke aanwijzing voor de precieze datum van je ei.
Ik heb ook slijm richting de eisprong toe, tesamen met ongi gevoel op rechtsonder. Dus de werkelijke sprong is altijd erna. Mijn eisprong is altijd "pas" na 15-20 dagen na m'n eerste dag van m'n laatste ongesteldheid.
Vruchtbaar slijm duidt alleen aan dat je je in je vruchtbare dagen bevindt. Vruchtbaar slijm duidt niet op de eisprong zelf. Vruchtbaar slijm kun je al vanaf 5 dagen voor de daadwerkelijke eisprong verliezen.