Gewoon even van me afschrijven

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Sweetgirl86x, 5 jun 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sweetgirl86x

17 jan 2017
    70
    11
    8
    NULL
    NULL
    Ik wil gewoon even van me afschrijven.
    Dit is nu ronde 19 voor ons 1e kindje. Ondertussen heb ik een verwijzing van de huisarts en ook een vragenlijst ingevuld. Nu alleen nog wachten op een afspraak.
    Het lijkt wel of ik elke ronde steeds meer zwangerschapssymptomen ga inbeelden.
    Vorige ronde was ik 3 dagen overtijd. We waren lekker op vakantie en had geen testen bij me dus niet kunnen testen.
    Na de 3 dagen overtijd had ik 1 dag bruinverlies, 1 dag roodverlies en nog 1 dag een beetje bruin.
    Ik denk dat ik gewoon kort ongesteld was ook door de warmte daar misschien?
    Maar nu 2 weken later ( heb een cyclus van 35 dagen) ben ik nu opeens al de hele week hartstikke misselijk, heel erg moe en borsten voelen heel zwaar.
    Normaal zou ik morgen of overmorgen dan mn eisprong moeten hebben (21 dagen na 1e dag menstruatie ), maar vandaag was het pas een knipperende smile op de CB test en nog een heel licht lijntje.

Soms hoop ik dat ik misschien wel zwanger ben, maar dan zouden de ovulatietesten nu niet gaan oplopen . En durf ook geen zwangerschapstest te doen omdat die misschien dan wel vals reageert op eisprong. En al zoveel witte testen gehad.

Sorry voor lange verhaal, moest het gewoon even kwijt

2. Jenneke88

Jenneke88 Fanatiek lid

9 jul 2016
    1.772
    817
    113
    De menstruatie kan zomaar eens een keertje korter zijn. Je symptomen kunnen ook van de eisprong zijn. En van anderen hier op het forum weet ik dat ovulatie testen ook op een zwangerschap reageren en andersom. Maar zou je zwanger zijn dan zou ook een ovulatie test moeten knallen.

3. meisje1977

meisje1977 VIP lid

1 mrt 2013
    8.108
    472
    83
    Je ovulatietest hoeft niet te knallen bij een zwangerschap. Er zijn vrouwen met een positieve ovulatie test en zwanger. Sommige hebben een positieve test en zijn niet zwanger. Datzelfde geldt voor een negatieve ovulatietest

Deel Deze Pagina