hallo, Ik heb de laatste tijd best vaak last van duizeligheid. Ik merk dat dit begint voor mn menstruatie. Ik hoor eigenlijk vandaag ongesteld te zijn of gisteren heb elke dag mn pil genomen. Is dit soms een pms symptoom en hebben meer mensen hier last van?
Misschien heeft het nog met het ontpillen te maken? Ik zie dat je in oktober nog de pil slikte. Hormonen kunnen gekke dingen met je doen helaas. Als het extreem wordt misschien even je bloed laten prikken.
Oh nee hoor zat in juni/juli al weer aan de pil. Het is niet heel erg ofzo maar wel vervelend als ik aan t werk ben
Dat betekent dus dat je voor je stopweek last hebt van duizeligheid? Bij het gebruik van de pil kun je niet echt spreken van een menstruatie, dus of het echt daarmee te maken heeft... Ik zou even bloed laten prikken. Ik raakte een beetje in de war door je onderschrift, dacht dat je gestopt was met de pil. Vandaar haha.
Hahaha jas die moet ik nog even aanpassen. Jaa vandaag is t alweer minder. Heb r tot nu toe geen last van gehad dus kijk t even aan