Hallo medezwangeren! tot en met gisteren was ik regelmatig misselijk. Afgelopen weekend eigenlijk continue. Vandaag echter totaal niet meer. Op internet heb ik gelezen dat veel vrouwen pas misselijk worden rond hun 5e/6e week, terwijl het bij mij nu juist al minder lijkt te worden. Is dit iets waar ik me zorgen over moet maken? Alvast bedankt voor jullie reacties!
hallo ik heb helemaal geen symptomen alleen last van me borsten en pukkels in me gezicht verder niks, had ik ook niet bij me eerst zwangerschap maar wat er nog niet is kan natuurlijk altijd komen ik denk dat je helemaal niet ongerust hoeft temaken er zijn meerder vrouwen die dan misselijk zijn en dan helemaal niet meer
Je kan je best wel eens een dagje iets beter voelen zonder dat dat iets hoeft te betekenen. Voor hetzelfde geld ben je morgen of overmorgen weer helemaal misselijk.
Hier nog een met amper klachten... Borrels in de buik en soms een steekje door me borsten maar verder niet iets anders dan normaal... Oh ja... tosti met Ham gaat er niet meer in.. HAHAHA
Dank jullie wel voor jullie reacties. Ergens weet ik ook wel dat het niks hoeft te betekenen, maar om dat van anderen te horen stelt me toch wel een klein beetje gerust. Kan niet wachten tot de eerste drie maanden om zijn! haha
Whaha we hebben allemaal het zelfde denk ik.. Daarom ook erg fijn dat we internet hebben toch... Nu maken we ons zorgen om wat er in ons afspeeld.. En straks over andere dingen...
Hi Moniki, weet precies hoe je je voelt. Ik had hele erge ongikrampen, nog sterker dan normaal en vooral 's nachts verder borsten die op springen leken te staan. Sinds gisteren is dit allemaal een stuk minder. Ben wel een beetje weïg gevoel de hele dag maar niet echt misselijk. Blijf alleen aan het einde van de dag wel heel erg moe. Eigenlijk mag ik nergens over klagen, maar het liefst had ik toch iets waardoor het allemaal wat meer bevestigigd werd. Kijk er bijna naar uit om boven het toillet te hangen.... Moet nog even wachten tot ik naar de vk mag. en jij weet jij al wanneer je voor je eerste controle mag? Liefs Sabine
Hoi Sabine, dat weïge gevoel komt me wel bekend voor. Het is ook net of ik de hele tijd honger heb. Al m'n onzekerheid komt denk ik ook omdat ik nog niet verwacht had al zwanger te zijn. Één poging en het was al raak, vandaar dat ik misschien zoiets heb van dat er wel iets mis moet zijn. Stom he? Ik probeer er nu niet al te veel bij stil te staan wat er allemaal mis kan gaan, maar dat is behoorlijk lastig! 27 december krijg ik m'n eerste echo. Nog een maandje geduld dus. Wanneer mag jij? Liefs Monique
Hoi Monique, Oh dat is wel heel bijzonder meteen raak! Wij hebben een jaartje mogen wachten. Maakt de onzekerheid er alleen niet minder om hihi. Wij mogen 17 december voor het eerst naar de vk, ik kijk er wel heel erg naar uit. Hoop dat we meteen een echo krijgen en het hartje dan zien kloppen, dat lijkt me zo'n geruststelling en voor mijn man een teken dat het écht zo is. Hij vindt het nog moeilijk dan ik om het allemaal te bevatten. Liefs Sabine
Hoi Moniki, Dat is ook toevallig. Ik was net op zoek naar een topic met meiden die dit ervaren. Want bij mij wil het ook zo. Ik ben bijna 6 weken en sinds een dag of 3 ben ik niet meer misselijk. Ik was het eerst heel erg. Maar dat maakt niet uit, ik weet waar ik het voor doe. Omdat ik me ineens heel goed voel begin ik me druk te maken of alles wel goed is. Vooral omdat het eerder is misgegaan. Maar het schijnt dus vaker voor te komen. Pfff, konden we maar binnenkijken of alles goed ging. @bientje, Ik heb ook een afspraak bij de VK op 17 december! Ik ben 26 juli uitgerekend. Spannend allemaal he? Succes op je afspraak.
Hoi, Ik heb het ook voel me ook weer een stukje beter dan eerst. Wat ik ook heb is lijkt wel of me honger totaal verdwenen is lijkt net of ik al vol zit van eten terwijl ik dan niks geeten heb .
Dat vol zitten ken ik.... Maar je moet wel eten hoor.. ook al heb je dat vol gevoel. Hoe moeilijk het ook is desnoods wat vaker over de dag eten... Ik krijg het er ook niet door omdat ik het idee heb dat ik echt vol zit.... maar ja het hoort erbij dames
Het is ook net of al het eten tegen zit of ik niks lust. Zal zo meteen wel is naar de winkel gaan om te kijken of ik ergens voor warm loop
Ik ken het. Soms voel ik me zo beroerd en heb ik menstruatie achtige buikpijn, maar nu voel ik me weer goed... Ik heb wel veel pukkels en ben ook erg moe, slaap s'middags altijd even een poosje. Wij hebben pas op 9 januari de echo...... Nog even wachten....