Overtijd?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door mvrtjex93, 18 mrt 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mvrtjex93

    mvrtjex93 Fanatiek lid

    4 okt 2013
    1.083
    481
    83
    Na me zwangerschap heb ik netjes een cyslus van 31/32 dage mijn laatste menstruaties waren 10 dec 11 jan en 12 feb, nu ben ik even de kluts kwijt... februari is een kortere maand, maar volgens mij ben ik nu dus over tijd.... ik ben donderdag 8 maanden geleden bevallen.. kan je cyslus nog afwijken of zal ik morgen toch maar even een testje wagen. Ik gebruik geen pil, alleen condoom en verwacht dus dat de kans heel klein is... maar zeg nooit noooit natuurlijk, ik heb wel pijn in alle 2 de kanten van mn zij wat doorloopt tot me vagina. En nee dit heb ik niet bij me andere zwangerschap gehad maar elke zwangerschap is anders... ik vraag me dus af wat ik nu eigenlijk moet doen, wat zouden jullie doen... nog even afwachten of toch even testen. Graag hierbij reactie maakt niet uit wat voor reactie, maar iets waar ik misschien iets mee kan..
     
    Stresskipje vindt dit leuk.
  2. JongetjeM

    JongetjeM Bekend lid

    28 jan 2015
    959
    216
    43
    ---+
    Testje kan geen kwaad toch? Ik hen ze altijd standaard in huis :D
     
  3. mvrtjex93

    mvrtjex93 Fanatiek lid

    4 okt 2013
    1.083
    481
    83

    Dus jij zegt eigenlijk ook 'overtijd' hoeveel dagen dan nu eigenlijk ?!
     
  4. MamaZijnIsDeBom

    MamaZijnIsDeBom Fanatiek lid

    10 apr 2018
    2.317
    1.660
    113
    Vrouw
    Bij een regelmatige cyclus was je nu 14/15 maart ongesteld geworden. Dan ben je dus een paar dagen overtijd. Maar als je condoom correct gebruikt zijn ze behoorlijk betrouwbaar. Dan is de kans groter dat je cyclus gewoon wat langer is deze maand. We zijn vrouwen, geen computers ;) Maar als je 4 dagen overtijd bent zou je positief moeten testen. Duidelijk ook... dus ik zou zeker een testje doen. Dan weet je het zeker.
     
  5. JongetjeM

    JongetjeM Bekend lid

    28 jan 2015
    959
    216
    43
    ---+
    Ja dat lijkt erop.. Idd wat hier gezegd word. Als je veilig doet kan het toch eigelijk niet.. Testen en je weet meteen waar je aan toe bent.
     
  6. Jenneke88

    Jenneke88 Fanatiek lid

    9 jul 2016
    1.755
    785
    113
    Ik zou een testje doen. Uitgaande van je normale cyclus zou je nu 2 dagen overtijd zijn, maar kan ook dat je gewoon een keertje een langer cyclus hebt.
     
  7. Stresskipje

    Stresskipje Bekend lid

    30 dec 2018
    776
    411
    63
    Vrouw
    Testen!
     
  8. mvrtjex93

    mvrtjex93 Fanatiek lid

    4 okt 2013
    1.083
    481
    83
    Dames heb een testje gedaan.. en negatief... het is nu dus even afwachten wanneer ik ongesteld wordt...
     
    JongetjeM vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina