Overtijd

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door S01, 2 mei 2024.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. S01

    S01 Nieuw lid

    2 mei 2024
    2
    0
    1
    Vrouw
    27 maart 2024 ongesteld geworden dit duurde 5 dagen, 16 april duidelijk mijn eisprong gevoeld ( deze voel ik altijd ) een late eisprong. 26 april moest ik weer ongesteld worden, heb altijd een cycles van 30 dagen. Nu 15 dagen na mijn eisprong en 7 dagen overtijd nog steeds niet ongesteld en negatieve zwangerschaps testen early en normale.

    Ben al meerdere dagen misselijk geweest maar de testen blijven negatief.. snap er niets van. Heb nog nooit een maand mensturatie overgeslagen en we zijn nu bewust bezig voor een tweede.

    Heeft iemand anders dit ook gehad maar toch zwanger? Ik ga maandag de dokter bellen voor een bloedtest.
     
  2. GezelligZwangerWorden

    10 jan 2023
    412
    254
    63
    Vrouw
    In principe is je lichaam geen robot en kan het soms dus wat anders gaan:) Als de testen negatief zijn, ben je dus niet zwanger. Ik was laatst ook 3-4 dagen misselijk. Het is dat ik net ongesteld was dus wist zeker dat het geen zwangerschap was, maar zo zie je maar dat het ook genoeg andere redenen kan hebben.
     
  3. Lisa280887

    Lisa280887 VIP lid

    13 jan 2019
    5.072
    5.826
    113
    Vrouw
    Als je nu op 15 dagen na eisprong zit, zal je met negatieve testen waarschijnlijk een dezer dagen ongesteld gaan worden.

    Als je eisprong later is, is je menstruatie dat ook. Dan is je cyclus dus langer.

    Plus: na eisprong maakt je lijf het hormoon progesteron aan. Dat hormoon geeft helaas dezelfde kwalen als het zwangerschapshormoon.

    Hopelijk heb je snel duidelijkheid!
     
  4. S01

    S01 Nieuw lid

    2 mei 2024
    2
    0
    1
    Vrouw
    dankjewel voor je reactie. Voor mijn eerste zwangerschap ook vaak late eisprongen gehad en altijd optijd ongesteld.. 2 weken al flinke krampen denk elke dag dat ik ongesteld wordt maar tot op heden nog niet. Of ik sla een maand over of ik ben wel zwanger maar denk het eerste
     
  5. RoGiJuLi

    RoGiJuLi VIP lid

    15 apr 2011
    53.855
    15.176
    113
    Nabij Utrecht
    Ik denk dat je lichaam je in de maling heeft genomen en je niet de eisprong hebt gehad wanneer je denkt deze gevoeld te hebben, maar dat deze veel later was (of zelfs nog moet komen).

    Succes met afwachten en hopelijk heb je snel duidelijkheid.
     

Deel Deze Pagina