Ik ben drie dagen over tijd en ontzettend moe. Ook mijn borsten doen zeer. Ik vandaag testen gekocht van het huismerk DA. In het begin zag ik weinig maar na 10 min ontstond er toch een heeeeel licht streepje. Ik heb daarom nog zo'n test gedaan. Op deze test hetzelfde, maar toch een dikker zwangerschapsstreepje. Ik al helemaal uit mn dak!!!! Heb ik voor de zekerheid nog een derde test gedaan van clear bleu. Deze test was negatief Maar ik moet er wel bij zeggen dat mijn cyclus schommelt tussen de 30 en 35 dagen. Ik zit vandaag op dag 32... Wat denken jullie??
He Sandrina, Ik zou varen op de DA-test en zeggen gefeliciteerd! (Ik heb hier op het forum gelezen dat Clearblue testen pas bij 50 hcg positief testen en andere testen al bij 20) Groet, Sjaak
Ik hoop niet dat ik te vroeg juich, maar het klinkt allemaal aannemelijk. Ik zal over twee dagen nog een test doen... Wordt vervolgd..............
Vanmorgen heb ik toch nog een testje van clear bleu gedaan (tja je kan er niet genoeg van in huis hebben ) en hierop was dun streepje te zien. Ik denk dat ik dus echt zwanger ben.... Het is nog heeel erg onwerkelijk hoor, maar wel fantastisch!!!! Wat er dan door je heen gaat... En dat bij de eerste ronde Ik ga maandag wel naar de huisarts, want ik moet echt zekerheid!!