alweer 5 dagen overtijd. ik denk dat de test vandaag komen dus ga ik morgen denk ik testen. liefs san.
ik ben al een half jaar bezig en in het begin teste ik ook gelijk de eerste dag dat ik mijn nod en had en dan was het gewoon negatief en later die dag werd ik ongi of een dag later dus ik hoefde er nooit lang op te wachten dit is dus wel de eerste keer dat ik na 5 dagen nog niet ongi ben. en toen was ik er meer mee bezig dan nu. maar ik moet zeggen dat ik nu wel aardig nieuwschierig ben. ik hou jullie op de hoogte. liefs san.
Spannend meis! Eens kijken of je tot morgenochtend vol kan houden met testen als je ze vanmiddag binnen krijgt..
spannend spannend spannend! morgen meteen testen.... ik duim voor je meis.... 5dgn overtijd... zou wel gaaf zjin he?! suc6 joh! en ik ben erg benieuwd naar je berichtje.....
ik verlies nu wat rose bloed bij het afvegen. zouden de nu toch nog komen? of zou het wat anders zijn? liefs san.
Kan begin van je duivels zijn, of een innestelingsbloeding natuurlijk! Weet niet of je je eisprong gevoeld hebt en wanneer dat was?
ik heb ook gehoord dat het een innestelingsbloeding kan zijn. mijn ongi begint altijd met bruinverlies en ik heb nog nooit rose bloed verloren. we wachten af. als het goed is krijg ik de testen vanmiddag en dan ga ik gelijk testen. liefs san.
Jeetje je maakt het wel mega spannend zeg!! Zit hier gewoon op het puntje van mijn stoel de laatste ontwikkelingen te lezen................ Ik duim heel hard voor je dat het raak mag zijn! Hoop dat je het snel laat weten