OOooh wat ontzettend spannend. Ik ben echt benieuwd of je nu al het duiveltje gezien hebt of dat je inmiddels al getest hebt en....zwanger bent!!! Succes
ik heb vandaag getest en het was een heel vaag streepje. ik ga zondagochtend weer even testen met ochtendurine en als hij dan weer vaag is test ik volgende week pas weer, maar dan met een andere soort test. ik heb af en toe bij afvegen nog wat rose bloed met wat slijm, maar niet veel. Anakin ik duim ook voor jou meid. liefs san.
Inderdaad, ik ben het met de andere meiden eens hoor: een streep is een streep, ook al is 'ie vaag!! Het bloeden kan innestelingsbloed zijn. Voor de zekerheid morgen gewoon een CD digitaal kopen meid, dan zie je het vanzelf staan!!!
test was negatief. mijn temperatuur is gezakt naar 36,8 graden. en ik heb nu erge buikkrampen en ik denk dat de zijn geariveerd, want het bloeden is erger geworden. liefs san.
huh ik verlies sinds vanmorgen geen bloed meer geen enkel druppeltje. toch raar, want dit heb ik nog nooit meegemaakt. zaterdag had ik wat roseverlies dus en zondagwerd het even wat heviger en na een paar uurtjes werd het steeds minder en gisteravond was er bijna niks en vanmorgen vroeg helemaal niks meer. misschien eind van de week nog maar een keer testen. liefs san.
Hier ook nog steeds een paar duimen die op topsnelheid draaien voor alle meiden die overtijd zijn en vandaag of morgen of overmorgen of... gaan testen! En nee, ik heb nog niet getest en ik ga proberen te wachten tot ik twee weken overtijd bent (dat valt niet mee, merk ik nu al ). Groetjes, Wendy