Vandaag uitslag gekregen van bloedonderzoek naar FSH en Chlamydia. Alles was helemaal goed . Dat hebben we alvast maar binnen dacht ik zo! Wat een opluchting voor mij! Nu nog de uitslag van mijn vriend............
Fijn dat je goed nieuws hebt gekregen!!!! Nu idd afwachten op de uitslag van je vriend,en duimen!!! Groetjes,Alida
Nog een paar dagen, maar hem kennende zal het nog langer duren omdat hij erg bang is voor de uitslag/ er tegen op ziet zegmaar... Ik ga hem geen druk opleggen en wacht af totdat het zijn moment is zegmaar. Verder klussen we vrolijk verder !
hij heeft het nog steeds niet ingeleverd?? haha, komt me bekend voor!! mijn vriend heeft ook steeds een excuus om geen afspraak te maken, te druk met z'n werk enzo, maar volgende week moet het nou toch echt eens gebeuren!! sterkte ermee
Oh fijn voor je dat alles goed was bij je en nu je vriend nog he Maar hopenlijk is die uitslag deze maand niet meer nodig en ben je gewoon zwanger ik hoop het voor je meis liefs liselotje
Super dat alles goed is Ster, nu nog even een positieve uitslag van vriendlief en dan hoppaaaaaaaaa, zwanger worden!!! Liefs, mussie
Ja die fase heb ik nu achter de rug gelukkig (iedere keer was er een reden om het uit te stellen). Maar afgelopen week heeft hij het ingeleverd... Dit viel erg mee, maar de uitslag.....daar ziet hij dus het meeste tegenop (en dat begrijp ik ook wel, is toch erg spannend).
supers STER en ik hoop dat je mannetje heeeeeeeele goede zwemmers heeft . sterkte saam met wachten een paar dagen. liek.
Hey da's mooi! Dat is idd al binnen dan en erg meegenomen. Hoop dat de uitslag van je man ook OK is...Sterkte met wachten, kan me voorstellen dat dat super spannend is! Knuf ELvira
Fijn dat je weet dat het bij jou allemaal goede testuitslagen waren! Ik duim dat bij je mannetje ook alles goed zit!
STER , ik weet niet of ik het gemist heb ergens. maar hoe is de uitslag geweest van je mannetje? liek...
Niks gemist hoor!! Hij gaat binnenkort een afspraak maken met de ha om dan de uitslag te horen....datum staat nog niet vast geloof ik (vraag er niet teveel naar want ligt wat gevoelig). Ik zal het melden als er meer bekend is , maar heb geduld 8) ! Wat las ik kom je bij de tempkaartjes buurten Liek? Succes met tempen!
Dus als ik het goed begrijp is de uitslag al binnen, alleen wil je man hem nog niet "ophalen"? Poehh is voor jou ook lekker frusti of niet. Spannend hoor. Ik duim dat alles goed is.
ja je begrijpt het goed Elivra. Ik vind het niet zo erg om nog even te wachten (ben allang al blij dat hij eindelijk een test is gaan doen!). Er is sowieso heel veel geduld nodig om zwanger te raken daar ben ik nu wel gewend aan geraakt ondertussen; dus dit komt ook wel goed hoor!! Jullie lezen wel als er nieuws is
Helaas niet zo goed nieuws voor hem.... We dachten het al..... Tekort zaadcellen. Ik ga het even rustig aan doen en weet niet of ik nog op de site ga komen. Daag allemaal.
Het shit zeg en nu?? Hoezo dachten jullie het al?? Ik zeg dit niet tegen mijn man, maar vrees ook het ergste van zo'n onderzoek....Sterkte meid!!