Hallo iedereen,even een vraagje ik ben bij de arts geweest afgelopen week en die vertelde mij dat ik 6 weken zwanger was maar dit komt niet overheen met de dagen die ik tel ik heb de laatste bloeding gehad op de 24 vorige maand !!!!Moet ik nu uitgaan van een innestelingsbloeding van een week of heeft hij nu een fout gemaakt met rekenen?Want je gaat toch uit van zwangerschap na de laatste dag van je menstruatie !!!!Moet nog even wachtten op de echo dat is pas 7 augustus vandaar deze vraag ,wie helpt me met een antwoord liefs,Jeny
Jeny, Ik denk dat het aantal weekjes in het begin nog wat kan schommelen...bij de echo kunnen ze je echt zekerheid geven over het aantal weken. Dus nog eventjes afwachten!
Uitslag online zwangerschapstest voor jeny De eisprong vindt gemiddeld 14 dagen voor de volgende menstruatie plaats, in jouw geval dus op Woensdag 7 Juni 2006. Het vruchtbaarst ben je vanaf twee dagen voor deze datum. Jouw aangeven datum lag in deze periode, bovendien heb je aangegeven veel gemeenschap te hebben gehad,de kans voor het ontstaan van een zwangerschap is hierdoor enorm toegenomen. Als je zwanger bent en de 1e dag van de laatste menstruatie viel op Woensdag 24 Mei 2006, dan ben je uitgerekend op: Woensdag 28 Februari 2007. Je bent dan nu in week 6 van jouw zwangerschap (gerekend vanaf de eerste dag van jouw laatste menstruatie), en je hebt nog 245 dagen te gaan. heb even een onlinetest voor je gedaan met als uitgangspunt de 1e dag van je laatste menstruatie, en met een cyclus van 28 dgn, en hierboven is de uitslag daarvan, dus idd zit je nu dan in je 6e week, maar straks als de echo eenmaal gemaakt wordt zul je precies zien hoe ver je nu echt bent. succes