ik ben al 10 maanden bezig om zwanger te worden. En wie weet is het deze keer eindelijk gelukt Mijn cyclus zit tussen de 26 & 28 dagen. Afgelopen zondag (dag 27) kreeg ik een soort van bruine afscheiding, ik dacht: shit, ik wordt weer ongesteld, werd er stik chagarijnig van) Maar.... mijn menstruatie zet niet door. Iedere keer als ik naar het toilet ben geweest en als ik afveeg, zit die bruine afscheiding op het wc papiertje. Gisteren was die afscheiding er ook. Nu is sinds halverwege deze ochtend de bruine toestand verdwenen, en is er helemaal niks meer. Noermaal als ik ongesteld moet worden, heb ik onwijs last van mijn linkerboven been en van mijn borsten en heb ik een puist op mijn kin. Nu voel ik het af en toe trekken in mijn onderbuik en that's it. Niks geen pukkel, zere borsten of iets. Dus wie weet.... Ik kijk het nog even aan en ga dan morgen of vandaag eind v.d. dag een test kopen, om die van het weekend te gaan gebruiken. Hebben meer dames dit gehad ? als ik nu ga zoeken op het internet kom ik van alles tegen. Dit kan het begin zijn van een zwangerschap Het is oud bloed Het kan een miskraam worden enz. enz. ach we wachten maar af en ga gewoon testen van het weekend. Maar mezelf kennende kan ik zolang niet wachten !
zodra ik bruine afscheiding heb is het echt veel als ik normaal ongesteld wordt, en dan ben ik vrijwel direct ongi, maar dit is zo weinig, alleen te zien als je veegt met toiletpapier. Snap er niks van Ik wacht nog paar dagen en ga dan testen, de test heb ik daarnet gekocht.
hoi marleen, ik heb er ook 10 maanden over gedaan en nu eindelijk zwanger, ik heb een goeie hoop voor je want ik heb het ook gehad, een paar dagen lang een klein beetje bruine afscheiding... ik dacht ook dat het mijn menstruatie zou zijn omdat ik heeel erg onregelmatig was, maar nu een paar weken later blijk ik toch zwanger te zijn hoop ook jij!