Hallo allemaal, Mijn laatste menstruatie was 28 juni, ik ben toen begonnen met het slikken van de pil. Van 7 juli tot en met 14 juli heb ik 2 antibioticakuren moeten slikken. Van 1 juli tot en met 15 juli heb ik diarree gehad. Voor zover ik weet werkt de pil dan niet meer. Wie van jullie weet dit? Ik heb namelijk allerlei zwangerschapssymptomen en weet niet of het tussen mijn oren zit, of dat het ook echt kan. Alvast bedankt. Groet
as salaam alleikhoem, als je diaree heb binnen 4 uur dat je de pil heb geslikt dan kan het idd zijn dat die niet meer betrouwbaar is want dan heb je hem er alweer uitgepoept voor die ze werk heeft gedaan... als je zoveel dagen last heb gehad van diaree kan die idd niet meer betrouwbaar zijn geweest. ghair inshallah. klopt je banner dat je zoveel dagen overtijd bent? anders zou ik gewoon even testen! liefs najma
Hoi! Ik zie dat je de laatste maanden enkele mk hebt gehad. Daaruit veronderstel ik dat je zwanger wilt worden, maar waarom neem je dan de pil als ik vragen mag. De eerste week van de pilstrip is de gevaarlijkste tijd om je pil te vergeten of te braken, diarree,... te hebben... Ik zou er ook eens een testje tegenaan gooien als ik jou was... Lieve groetjes!
doe een test meis, dan heb je meer zekerheid, kan ook zijn dat je lichaam gewoon even een spelletje speeld, maar als je er lang van last blijft houden, zoek dan wel even een dokter op!
Als 28 juni je laatste menstruatie was en je een cyclus hebt van 28 dg dan is het nog te vroeg om te testen. Hoe lang is je cyclus? En je banner klopt dan ook niet. LFS yach
Je zit denk ik in je ovulatie dagen als we uitgaan van een cyclus van 28 dagen. Dan kun je ook allerlei symptomen hebben.
Bedankt voor alle reacties. Mijn banner klopte idd niet, heb hem inmiddels aangepast. Ik zal nu wel moeten afwachten, mag over 5 dagen testen.