Hoi meiden 30januari is de 1e dag van mn laatste menstruatie Meestal heb ik op dag 20 mn eisprong Mijn cyclus is gemiddeld 35dgn geweest Hoelang ben ik dan zwanger? Deze pagina zegt 5wkn, en n andere site 7! Dat scheelt veel. Ik had op 5 maart mijn nod en 8 maart positief getest met middagurind. De clearblue liet 1-2wkn zien. Dus na de bevruchting. Ik snap t niet helemaal. Weet iemand hoe ik het goed kan uitrekenen? Groetjes
Ja dan ben ik dus toch 6 weken zwanger. Maar als ik de vermoedelijke bevaldatum in de calculator van zwangerschapspagina typ rekent hy 5wkn uit? Groetjes
Hmm, hoe die calculator in elkaar zit weet ik ook niet. Bij de eerste echo krijg je meer duidelijkheid over hoe ver je precies bent Is het je eerste zwangerschap? Heb je al een afspraak gemaakt voor je eerste echo? Ik had die van mij vorige week maandag met 10 weken, super spannend allemaal
Ja de meeste sites gaan uit van een gemiddelde cyclus van 28 dagen maar aangezien jij een cyclus van 35 dagen hebt, wijkt dit af van de meeste datums Aldus mijn berekening ben je 6 weken zwanger precies, ervan uitgaande dat 23 januari de EERSTE dag van je LAATSTE menstruatie is. En je uitgerekende datum is dan 6 november 2013 Maar met je termijnecho rekenen ze dit ook voor je uit aan de hand van de grootte van je kleintje. Gefeliciteerd trwns!
fJa die calculator haha. K snap t niet goed. Idd me eerste zwangerschap. Eindelijk na 1.5 jaar! We krygen 29maart al de 1e echo vanwege mn diabetes. Is t ook jou eerste zwangerschap? Wat zag je op de echo? Het is en blijft een wonder!
Hoi kira, Dankjewel! Jij ook he! ik denk dat die 6wkn kloppen maar k zie nu dat ik zei dat 30jan me laatste dag was maar ik bedoel 1e dag van me laatste ongi Groetjes
Ja maar dat vind ik dus raar. Van 30jan naar nu is het 6weken. Waarom wordt er dan 5 wkn berekend? Sorry voor de vragen hoor maar ik vind het vreemd dat de ene site 5 zegt en de ander 6. Haha, tis mijn 1e zwangerschap dus ben er nog niet helemaal in thuis Groetjes
Van 30 jan naar nu is idd 6 weken. Bij mij zag je al echt een klein mensje op de echo, heel beweeglijk, steeds 't kontje omhoog aan het gooien en aan het zwaaien. Maar ik was dan al 10 weken en jij hebt hem al eerder, dus wat je precies ziet kan ik je niet vertellen Wat fijn zeg, na 1,5 jaar! Bij ons was het eigenlijk al meteen raak, dus we hadden geluk.
Het is afhankelijk van je ei. Je kan een cyclus hebben van 35 dagen maar op dag 22 je ei hebben dan kun jr dus niet rekenen vanaf de eerste dag laatste menstruatie dan moet je er sowieso een week aftrekken
Weet je wanneer dat je positief heb getest en.wanneer je ei was dan is het.veel.makkelijker uit te rekenen Met een lange cyclus.kun je niet uit gaan van de eerste dag laatste menstruatie
Hoi edelweis, Bedankt voor je reactie. Mijn ei was 18 feb en op 8 maart heb ik pos getest, toen was k 3 dgn overtijd. Hoe kan ik het dan uitrekenen? Groetjes
Dan kom ik uit met reken werk op het6 weken en 2 dagen. Ja ei is de 18de dus daar is de bevruchting geweest. Dan ben je nu 4 weken en 2 dagen berucht. Voor je ei krijg je 2 weken kado dus kom ik uit op 6 weken 2 dagen.
Hoi hoi, ik heb een vraag waar ik me geen raad mee weet. De cyclus heb ik nog net goed bijgehouden omdat we nog maar net aan het proberen zijn. In ieder geval was mijn laatste ongesteldheid 17 januari (begindatum). Daarna heb ik echt het idee gehad zwanger te zijn en heb ik direct testen gekocht en het veelvuldig getest. Er kwam geen enkel positief resultaat uit. Mijn borsten bleven erg pijnlijk. Daar ben ik zelfs in maart voor bij de huisarts geweest en deze zei dat als de testen negatief zijn dat ik dan toch echt niet zwanger ben. Ik moest van hem de ongesteldheid afwachten en als de pijn in mijn borsten dan niet afnam, moesten we een onderzoek starten omdat er dan iets mis kon zijn met mijn borsten. Nou heb ik amper 2 weken daarna weer het idee gekregen dat ik toch echt zwanger moest zijn. Ik was al weken aan het 'lekken' (geen bloed, maar vocht) en het was erger dan ik ooit had meegemaakt. ook pijn in mijn onderbuik kwam erbij. Nog maar een keer testen ook al had ik al vele testen gebruikt die allemaal negatief waren. Nu was hij echt positief.....een licht streepje. Twee dagen later nog een test gedaan omdat ik twijfelde en het ook niet kon geloven! Het streepje was bij de tweede test duidelijk zichtbaar en donkerder gekleurd. Nou is het de vraag hoe lang ik zwanger ben....al 9 weken gezien vanaf 17 januari of korter? Bij de huisarts heb ik in ieder geval a.s. maandag een echo gepland. Wat denken jullie? Is het überhaupt mogelijk dat je zolang negatief test en dan ineens positief en dat je dan al die tijd wel al zwanger was? Of ben ik nu net 2 weken zwanger en heb ik misschien een periode overgeslagen waarbij ik niet ongesteld geworden ben ofzo? Net boven mijn schaambeen is het hard en pijnlijk. Borsten zijn al de hele tijd super pijnlijk. Voel continue met bewegen en bukken dat mijn buik in de weg zit. Het doet pijn als ik buk zeg maar in de baarmoeder. Ik hoop dat jullie me verder kunnen helpen. Als ik al 9 weken heen zou zijn, vind ik het echt heel erg jammer dat dit niet uit de testen kwam, omdat ik het nu niet als zodanig heb meegemaakt en ervaren. Heel erg bedankt alvast voor jullie hulp!