Overtrek set voor wiegje en wagen

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Laurie, 24 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Laurie

Laurie Fanatiek lid

29 feb 2008
    2.188
    1
    0
    Personeelsfunctionaris
    Wie weet waar ik (online) leuke overtreksetjes voor in de wieg en kinderwagen kan kopen. Heb voor beide een vellux dekentje gekocht en zoek dus een aantal overtreksetjes.

Ik houd van creme/bruin achtige (dus niet te bont) zoals bv van knuf en co en hallo bear.

Ik vind alleen maar lakentjes :cry:

2. MamaMiaatje

MamaMiaatje Bekend lid

11 feb 2008
    887
    0
    0
    Ik weet niet hoe ik hier een link kan neerzetten, maar ik zou zeggen;
    Kijk eens op de site van Babydump en tik dan bij "zoeken" in "slaapbeer bruin", daar heb je namelijk ook een overtrek van.
    Ik heb deze zelf en vind hem erg leuk, maar smaken verschillen natuurlijk.
    Misschien heb je er iets aan? Je kunt hem gewoon online bestellen.

3. Laurie

Laurie Fanatiek lid

29 feb 2008
    2.188
    1
    0
    Personeelsfunctionaris
    Die website ken ik, maar voorzover ik kan zien en dacht is dit een overtrek voor een ledikantje 100x135 en niet voor een wiegje 60x80.

4. raspberry

raspberry Niet meer actief

Hoi,

je zou er ook zelf een kunnen maken van stof die je zelf uitzoekt! Zeker een overtrekje is erg simpel... je legt het dekentje op de stof, tekent om het dekentje heen, (wel op de verkeerde kant van de stof natuurlijk) en zorgt dat je onderaan een extra reep van 20 cm overhoudt. Drie kanten tegen elkaar dicht naaien iets buiten de streep die je omgetrokken hebt en aan de open kant de randen omzomen. Zo klaar, moet in een half uurtje te doen zijn, :-D

5. MamaMiaatje

MamaMiaatje Bekend lid

11 feb 2008
    887
    0
    0
    Je hebt helemaal gelijk, deze is inderdaad geschikt voor een ledikantje en niet voor een wiegje.
    Ik had even over het hoofd gezien dat het om een wiegje ging. Sorry!
    Dan word het moeilijk zoeken denk ik.
    Als je creatief bent, inderdaad misschien zelf maken?
    Veel succes in ieder geval!

6. lolly

lolly Fanatiek lid

20 sep 2006
    3.475
    0
    0
    Heb je twee duo dekens gekocht? Je kunt ook de dekentjes dubbel slaan. Dan heeft je kindje toch twee dekentjes over. De ene deken gebruik je dan voor in de kinderwagen en de andere voor in de wieg.

Kijk anders een op jets kids store. Misschien hebben ze daar nog wat.

Deel Deze Pagina