Ik ben wel benieuwd naar het beroep van jullie mannen! (Of vrouwen voor sommige) Mijn man werkt op kantoor als administratief medewerker maar hij overweegt om voor vrachtwagenchauffeur verder te gaan.. maar ik vraag me af of hij daar echt gelukkig van zou worden. Het lijkt hem een heerlijk gevoel van vrijheid maar er komt zoveel bij kijken.
Mijn man is afgestudeerd in bedrijfskunde. Vind hij vreselijk om op kantoor te zitten. Hij heeft zn eigen kit bedrijf, je weet wel, het af kitten van badkamers keukens bla bla plus de rest. Daarmee vermaakt hij zich uitstekend en verdient hij meer dan een kantoorbaantje.
Mijn vriend is teamleider bij een groot verzekeringskantoor en daarnaast adviseur in verzekeringen en hypotheken.
Grappig, daar heeft mijn vader ook altijd gewerkt. En ik tijdens mijn studententijd ook. Leuk bedrijf! Mijn vriend is vertegenwoordiger.
Mijn man heeft zijn eigen transportbedrijf met werknemers. Hij werkt in opdracht van een bekend logistiekbedrijf en bezorgd dus pakjes bij mensen thuis.