In mijn geval werken we 7,5 uur op een dag. Met mijn contract uren zit ik op ongeveer 2 weken vrij. Ook werk ik onregelmatig dus even week 3 dagen en andere 2 en dan weer 4 zeg maar. Dat is ook een idee ja dankjewel
Lekker. 7. 5 uur, ik werk 9.5 bleh... Kan je dan niet in december extra nemen en in januari, februari, maart? Bijvoorbeeld elke woensdag vrij oid? Of elke dag 2/3 uurtjes eerder weg?
In december en begin januari heb ik al de overige overuren tijd voor tijd genomen. Dat rooster kan ook niet meer aangepast worden. Eerder weg is ook geen optie met mijn werk Heb gezegd dat ik tijd voor tijd wil maar wel pas mijn dagen vrij wil vragen zodat ik tactisch ze in kan zetten ( als in zo 2 dagen vrij ervoor nemen dat ik anderhalve week vrij ben )
Ik heb zo'n 14 weken aan vakantie nog open staan. In januari neem ik 4 weken op... Krijg in het nieuwe jaar natuurlijk ook weer 4 weken vakantie erbij. In de zomer wil ik 5 weken opnemen. Maar misschien toch maar kijken of ik 8 weken laat uitbetalen ofzo. Helaas levert het erg weinig op.
Het gaat hier niet om vakantie uren want die heb ik ook nog over. Het zijn puur de uren die ik meer heb gemaakt dan mijn contract (26) en ik moet die voor 1 april hebben opgemaakt dmv uitbetaling of vrije dagen.
Sorry had de verkeerde post gequote... Ik bedoel alsnog een fiets kopen via het fietsenplan en deze dan verkopen.
Mja als ik hem niet verkocht krijg zit ik met een fiets en een te volle schuur.. Heb sowieso besloten ze tactisch in te zetten voor vrije dagen.
Die kans is er, maar ik denk dat dat wel goed komt. Inzetten voor vrije dagen zou ook mijn keuze zijn!