Dames Ik heb een klein dametje van vijf weken ! Ik leg haar in een romper met lange mouwen in de puckababy Uiteraard een dubbel geslagen deken erover en een kruik bij de voetjes. En een handdoek er over. Die handdoek ligt over de kruik. Dekentje in de wieg is nogal kort dus deken kruik en dan aan de voeteneind de handdoek om de warmte te houden van de kruik Ik heb dit gelezen op de site van de puckababy dat een romper met lange mouwen voldoende is. Ik vind de puckababy nogal een dun ding en de nachten worden kouder en kouder Mag ik een dun broekje er onder doen ? Of zelfs nog meer. Vind het zielig zo en ze slaapt snachts steeds slechter
eva ligt zelfs met haar kleertjes aan erin, een 4 seizoenen deken en nog een deken erover. Veel te koud anders
Mijn zoontje heeft ook een romper met langen mouwen aan en een pyama en lakentje dekentje en als het echt koud is nog een extra dekentje.
Hier had ze vorig jaar aan (waar is die tijd gebleven...) Romper korte mouw, gewoon shirtje katoen (pyjama pas later), broekje en sokjes. Puckababy, lakentje en dekentje en dan strak ingestopt.
Gewoon goed kijken naar je kindje. Onze oudste hield zichzelf al vrij snel goed warm, maar onze jongste is 7 maanden en is me toch een koukleum! Die ligt nu met pyjama in de herfst variant van de Puckabag met een dekentje erover heen. Het zou me niks verbazen als Puckababy zegt dat alleen romper en slaapzak genoeg zouden moeten zijn
Hier ligt de man nu (het is 17 graden op zijn kamertje) met lange mouwen romper, badstoffen pyama en sokjes onder lakentje, 2 wollen dekentjes en een dubbelgeslagen badhanddoek (dekentjes waren op en hij heeft het koud omdat hij niet zo lekker is). De wollen dekentjes zijn niet zo dik. Dus iig stukken meer. Lekker wat meer aantrekken en gewoon even voelen 's nachts.
Men... voel me een waardeloze moeder nu ! Ze ligt nu voor het eerst in de wieg op haar eigen kamer die is wat warmer dan de onze, Komt door de verwarming van de gang. Ff off topic ! Ze weigert te gaan slapen. Ben al half uur aan het op en neer aan het sprinten. Slapen weigert ze gewoon. Thanks dames wederom voor de antwoorden.