Lalaloopsy of Pinypon?

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door Charmed72, 28 okt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Charmed72

Charmed72 Fanatiek lid

8 mrt 2009
    1.354
    271
    83
    Vrouw
    De 4e verjaardag van de oudste dochter komt eraan en ik twijfel wat ik zal kopen. Bij vriendinnetjes zie ik haar vaak spelen met Mini Lalaloopsy en Pinypon. Welke van deze twee is nou het leukste?

Op Bol.com staat dat Pinypon van 4-7 jaar is en dat Lalaloopsy van 4-10 jaar. Ik zou dan eerder geneigd zijn voor Lalaloopsy te kiezen omdat ze er dan langer mee kunnen spelen. Maar het leuke van Pinypon vind ik dan weer dat die poppetjes kunnen staan en je zo makkelijker een rollenspel kan spelen en wat er ook leuk aan is, is natuurlijk dat je de gezichtjes en haren enzo kan wisselen.

Dilemma... graag hoor ik jullie ervaringen! Ook andere tips zijn welkom.

2. flipflop

flipflop Fanatiek lid

4 dec 2010
    3.250
    1.009
    113
    Zuid-Holland
    Hier alleen piny pon, is grote hit! Ze spelen er beide erg veel mee!

3. Saskia78

Saskia78 Niet meer actief

Hier enkel lalaloopsie mini's.
    Oa omdat we gewoon allebei beetje overdreven vinden.
    Mateloos populair hier!

Ik denk (persoonlijk) dat als ze pinypon leuk vindt... Lalaloopsie ook leuk is. En andersom.
    Hier geen weloverwogen keuze gemaakt.
    Stonden bij de blokker... Zwembaden uitverkocht...
    En toen kwam mevrouw aanzetten met een lalaloopsie uit de 70%-kortingbak.
    Normaal ben ik niet echt van de impulsaankopemaar baalde van dat zwembad en lalaloopsie was echt supercute en ook nog eens 70% korting.
    Dus dochterlief laten vragen wat het kostte... 3€.
    Nouja, doe maar dan.... :)

Inmiddels hebben we er een stuk of 10, een huis en een op afstandsbestuurbare auto.

4. chantal26

chantal26 Fanatiek lid

25 jun 2007
    4.181
    0
    36
    Wij hebben het allebei, maar ik moet zeggen dat onze dochter meer met de pinypon speelt.
    Ze wil nu heel graag het pinypon sneeuwhuis van sinterklaas.
    Die krijgt ze nu van mijn schoonouders.
    En ons buurmeisje wordt in januari 10 jaar, en speelt nog steeds met de pinypon.

5. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.028
    1.851
    113
    Provincie Groningen
    Wij hebben pinypon.
    Wordt veel mee gespeeld.
    Ze vind het erg leuk dat je alles kunt wisselen aan de poppetjes, zoals de haren, kleding, etc.

6. Theepot

Theepot Fanatiek lid

21 mrt 2010
    1.447
    0
    36
    Zuid Holland
    Hier krijgt ze voor kerst pinypon, vooral omdat ik het zelf vroeger had en er groot fan van was!

7. bamjolan

bamjolan VIP lid

7 mei 2008
    8.138
    0
    36
    Vrouw
    Moeder
    Den Haag
    Beide erg leuk, maar misschien kijken naar wat meer/verder uit te breiden is?

8. Miss T

Miss T Fanatiek lid

3 mei 2012
    4.367
    306
    83
    Mijn dochter heeft zowel Pinypon als Lalaloopsy. Met Pinypon speelt ze vaker, maar daar heeft ze ook al veel van (winkel, appartement, auto en veel poppetjes). Van lalaloopsy kun je minder accessoires kopen.

Filly vindt ze trouwens ook leuk.

9. Miss T

Miss T Fanatiek lid

3 mei 2012
    4.367
    306
    83
    Dit dus.

10. mamavanmeisje

mamavanmeisje Fanatiek lid

17 jan 2010
    3.076
    0
    0
    Pinypon vind ik zelf leuker dan Lalaloopsy. Mijn dochter vind het andersom. De lalaloopsy poppetjes kunnen niet goed zitten en vallen eerder om dan de pinypon. Wat echt een grote hit is hier is petshop.

11. Charmed72

Charmed72 Fanatiek lid

8 mrt 2009
    1.354
    271
    83
    Vrouw
    Het maakt de keuze niet makkelijker :) Zijn er nog meer ervaringsdeskundigen?

12. Linda86

Linda86 VIP lid

Hier nog geen ervaringsdeskundige, maar ik zie bij vrienden vaak dat hun dochtertjes meer met Lalaloopsy spelen (en ook tot op latere leeftijd). Ik denk dat wij tzt ook voor lalaloopsy gaan (vind ik er zelf ook leuker uitzien, maar dat is echt persoonlijk).

13. memv2

memv2 Actief lid

17 feb 2012
    331
    2
    0
    NULL
    NULL
    Hier wordt meer met mini lalaloopsy gespeeld. Al die losse onderdeeltjes van Pinypon raakten hier nog al snel kwijt.

14. Deliana

Deliana Niet meer actief

En bedankt.... Dochter heeft zowel Pinypon als Lalaloopsy voor Sinterklaas omsingeld.... Sint dacht dat Pinypon leuker was, maar is nu aan het twijfelen geslage ;)

Lalaloopsy lijkt meer "breekbaar" als Pinypon, of zie ik dat helemaal verkeerd? (Met andere woorden als onze kleine sloper van 2,5 er een keer naar kijkt, is het dan nog heel? :D)

Deel Deze Pagina