afkeer van afwassen

Discussion in 'Zwangerschap' started by noena, Dec 2, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. noena

noena Fanatiek lid

Nov 4, 2007
    1,114
    0
    0
    :confused: zo raar.. maar sind sik zwanger ben, kan ik de afwas niet uitstaan. kan er zo pissed om worden als ik moet afwassen..

zo raar, wie heeft ook zo iets

2. cupcakes

cupcakes Fanatiek lid

Sep 28, 2006
    2,574
    4
    38
    Midden van NL
    :) :) heb ik altijd al :) (daarom hebben we ook een vaatwasser)

3. mymiracle

mymiracle Niet meer actief

ik ben ineens geirriteerder in het verkeer, maak me echt overal druk om en schrik overal van, terwijl ik voor mijn zwangerschap lekker muziek zat te luisteren tot ik thuis was.

4. Beertje09

Beertje09 Fanatiek lid

Oct 21, 2008
    1,238
    1
    0
    Belgie/NL
    Lang leve de vaatwasser!

5. noena

noena Fanatiek lid

Nov 4, 2007
    1,114
    0
    0
    ahhhhhhhhw wil ook een vaatwasser... maar die krijg ik pas cadeau van me man als we gaan verhuizen pffff

6. Beertje09

Beertje09 Fanatiek lid

Oct 21, 2008
    1,238
    1
    0
    Belgie/NL
    Op markplaats zijn ze supergoedkoop, soms zelf gratis af te halen.

7. noena

noena Fanatiek lid

Nov 4, 2007
    1,114
    0
    0
    maar wij wonen in een starters woning nu nog, met hele kleine keukentje enzo.. is het niet waard om hier nog iets te kopen of iets.. en we verwachten wel binnen 1 jaar te verhuizen..

8. Karien

Karien Actief lid

Sep 16, 2008
    136
    0
    0
    Pedagogisch begeleidster
    Haha ik heb altijd al een hekel aan de afwas! Ik wil ook wel een vaatwasmachine... haha

9. mymiracle

mymiracle Niet meer actief

mijn man heeft zelfs zo'n hekel aan afwassen dat ie gelijk een nieuwe wil als deze ooit kapot gaat (geld of geen geld), en dan niet 1 dag aankijken he? neeee, gelijk een nieuwe, heb ik dan weer geluk mee :)

10. shanice81

shanice81 Actief lid

May 15, 2008
    321
    0
    0
    apeldoorn
    hahah ik sta alles nu juist af te wassen terwijl we een truus hebben,. vriendlief verklaard me voor gek en de buurvrouw zei al enkel een fase ;)

11. marb

marb VIP lid

Oct 21, 2007
    11,070
    4,729
    113
    ghehe... mijn vader had zo'n hekel aan afwassen dat het allereerste wat mijn ouders kochten toen ze samen gingen wonen een vaatwasser was. Ze hadden nog niet eens een bed, maar WEL een vaatwasser :)

12. Ik heb een vaatwasser te koop, goede 2de hands ;) smal model.
    75 euro ;)

13. Makkie

Makkie Niet meer actief

ik heb dat met dweilen... dat is normaal al niet mijn favo hobby, maar sinds ik zwanger ben....grrrrrrr kan al gaan janken als ik weet dat het weer tijd is hihihihi. Heb ook altijd ruzie met dat ding, blijf overal achterhangen enzo...

Terwijl ik strijken ineens helemaal niet erg vind! Heerlijk rustig strijken, muziekje aan.... en dan vooral dat babyspul strijken, geweldig! :) Maar de was van ons strijken vind ik ook niet erg meer... hopelijk blijft dat zo na de bevalling, maar dat zal wel niet!

14. Taby

Taby Fanatiek lid

Mar 7, 2007
    4,366
    140
    63
    Hihihi gekke hormonen.
    Zodra bij ons de vaatwasser open moest was ik ook weg, maar niet omdat ik er sjagerijnig van werd. Ik werd gewoon niet goed van die lucht die eruit kwam, ondanks hij hartstikke schoon was.

15. hittepetitje

May 12, 2008
    36
    0
    0
    groepsleerkracht
    Hahaha, heeerlijk excuus om niet af te hoeven wassen. Zou je kerel erin trappen? Gewoon zeggen dat dat heeeel normaal is...

16. mamasuusje

mamasuusje Bekend lid

Sep 24, 2008
    586
    0
    0
    ik heb ook een hekel aan de afwas! hier past ook geen vaatwasmachine in de keuken :(

17. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

o wat grappig toen ik alleen de titel al las had ik exact hetzelfde antwoord in mijn hoofd hahahaha! :D

Share This Page