zo raar.. maar sind sik zwanger ben, kan ik de afwas niet uitstaan. kan er zo pissed om worden als ik moet afwassen.. zo raar, wie heeft ook zo iets
ik ben ineens geirriteerder in het verkeer, maak me echt overal druk om en schrik overal van, terwijl ik voor mijn zwangerschap lekker muziek zat te luisteren tot ik thuis was.
ahhhhhhhhw wil ook een vaatwasser... maar die krijg ik pas cadeau van me man als we gaan verhuizen pffff
maar wij wonen in een starters woning nu nog, met hele kleine keukentje enzo.. is het niet waard om hier nog iets te kopen of iets.. en we verwachten wel binnen 1 jaar te verhuizen..
mijn man heeft zelfs zo'n hekel aan afwassen dat ie gelijk een nieuwe wil als deze ooit kapot gaat (geld of geen geld), en dan niet 1 dag aankijken he? neeee, gelijk een nieuwe, heb ik dan weer geluk mee
hahah ik sta alles nu juist af te wassen terwijl we een truus hebben,. vriendlief verklaard me voor gek en de buurvrouw zei al enkel een fase
ghehe... mijn vader had zo'n hekel aan afwassen dat het allereerste wat mijn ouders kochten toen ze samen gingen wonen een vaatwasser was. Ze hadden nog niet eens een bed, maar WEL een vaatwasser
ik heb dat met dweilen... dat is normaal al niet mijn favo hobby, maar sinds ik zwanger ben....grrrrrrr kan al gaan janken als ik weet dat het weer tijd is hihihihi. Heb ook altijd ruzie met dat ding, blijf overal achterhangen enzo... Terwijl ik strijken ineens helemaal niet erg vind! Heerlijk rustig strijken, muziekje aan.... en dan vooral dat babyspul strijken, geweldig! Maar de was van ons strijken vind ik ook niet erg meer... hopelijk blijft dat zo na de bevalling, maar dat zal wel niet!
Hihihi gekke hormonen. Zodra bij ons de vaatwasser open moest was ik ook weg, maar niet omdat ik er sjagerijnig van werd. Ik werd gewoon niet goed van die lucht die eruit kwam, ondanks hij hartstikke schoon was.
Hahaha, heeerlijk excuus om niet af te hoeven wassen. Zou je kerel erin trappen? Gewoon zeggen dat dat heeeel normaal is...