Nieuw ritueel met tandjes poetsen

Discussion in 'Baby en dreumes' started by Thea, Jul 31, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Thea

Thea Bekend lid

May 19, 2006
    507
    0
    0
    Omdat Emelyne niet echt houdt van tandjes poetsen, probeer ik elke keer weer iets nieuws te bedenken om het voor haar wat leuker te maken. Dit weekend ben ik begonnen met het zingen van Poesie mauw tijdens het poetsen. De 1e rij tandjes tijdens een paar regeltjes poetsen en bij de laatste paar regels de andere rij tandjes en zo, als het liedje af is, is het poetsen dus ook klaar.

Ik moet zeggen: tot nu toe werkt dat uitstekend.

Door dit rustige poetsen heb ik ook eindelijk het gebitje kunnen bekijken en wat bleek: weer 2 kiesjes zijn aan het groeien. Nu onder nog de 2 achterste en dan zijn de 20 voor dit gebitje compleet.

2. Niet meer actief

wat goed... ! Ik ga hem onthouden, want nu zegt as wel ahhhhhhh, maar dat houdt natuurlijk een keertje op!

3. miranda72

miranda72 Actief lid

May 25, 2006
    335
    0
    0
    huismoeder
    bodegraven
    dat is zeker een goeie als het mar blijft helpen anders moet je weer wat verzinnen
    tot nu toe heb ik er nog geen last van scott vindt het nog geweldig maar dat kan nog veranderen

4. Thea

Thea Bekend lid

May 19, 2006
    507
    0
    0
    Ja, Miranda, ik hoop oook dat dit trucje nog wel ff duurt, haha, want elke keer iets anders verzinnen schiet niet op. En anders moet het maar weer met "geweld", hihi.

5. MamaMarleen

MamaMarleen Actief lid

May 15, 2006
    228
    0
    0
    leidster op 'n kdv!
    Noord brabant
    slim verzonnen, Thea! ik onthoudt 'm ook!

6. Thea

Thea Bekend lid

May 19, 2006
    507
    0
    0
    Emelyne komt nu zelfs helemaal uit zichzelf naar de keuken terwijl ze op haar manier poesie mauw loopt te zingen. het tandenpoetsen is op dit moment dus echt helemaal populair, hahahaha.

7. suusje

suusje VIP lid

Oct 7, 2005
    5,368
    0
    0
    Almere
    ik zong altijd op het melodietje van alle eendjes zwemmen in t water:
    maar dan:

alle tandjes worden goed gepoetst, van boven en van onderen, van boven en van onderen, alle tandjes worden goed gepoetst, van boven en van onderen

8. minni

minni Fanatiek lid

May 13, 2006
    3,607
    0
    0
    verweggiestan
    ik kom niet verder dan "kom es gauw", Giulian heeft nog maar 5 tandjes (vanochtend zag ik eindelijk nr 5 zitten).

9. suusje

suusje VIP lid

Oct 7, 2005
    5,368
    0
    0
    Almere
    hahahaha..... dat is ckr gauw dan

Share This Page