oververmoeid..

Discussion in 'Baby en dreumes' started by asmama, Jan 17, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. asmama

asmama Bekend lid

Mar 22, 2011
    525
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hoi dames, Ik weet eigenlijk niet meer zo goed wat te doen ik heb het idee dat mijn zoon oververmoeid is. En ik begin dat zelf ook n beetje te raken met al dat gesjouw de hele dag. In bed begint hij meteen te huilen zodra ik hem erin leg, Op de arm wil hij wel maar dan is het ook meteen jengelen en niet goed. Voor de tv ofzo is hij wel stil en zit met grote ogen te kijken. Terwijl dit juist niet goed voor hem is dan word hij nog vermoeider. S'nachts slaapt hij wel goed maar dat kan ook haast niet anders van de hele dag. Ik weet niet wat ik moet doen hoe moet ik dit aanpakken? hij huilt de hele tijd :(

2. mariafinn

mariafinn Lid

Nov 1, 2011
    37
    0
    0
    Ik herken het, ik heb met mijn zoon ook kilometers gelopen. Nu met mijn dochter heb ik het boekje baby in een ritme gelezen en die methode toe gepast. Het is wel met inbakeren, maar het werkt geweldig. Ze slaapt nu bijna alle slaapjes zonder echt huilen in. Maar het is natuurlijk wel kijken wat voor jou en je zoon werkt. Denk dat het belangrijk is om iets altijd op de zelfde manier te doen. Zo saai en voorspelbaar mogelijk. Iig succes en hoop dat het snel beter wordt!!:)

3. Amfy

Amfy Niet meer actief

hoe oud is hij

4. asmama

asmama Bekend lid

Mar 22, 2011
    525
    0
    16
    NULL
    NULL
    16 weken..

5. Eylem

Eylem Niet meer actief

Zou hij niet ergens last van kunnen hebben? Bijvoorbeeld van melk die omhoog komt (reflux), of andere lichamelijke ongemakken? Ben je al eens bij de HA geweest om hem gewoon te laten checken?

6. Birgitte

Birgitte Bekend lid

Jul 13, 2010
    792
    0
    16
    Reflux is bij ons de reden dat onze dochter overdag nauwelijks slaapt. Alleen in de wipper dommelt ze wel eens weg maar dat is ook geen goede slaaphouding....

7. asmama

asmama Bekend lid

Mar 22, 2011
    525
    0
    16
    NULL
    NULL
    heey meiden ja hij heeft inderdaad reflux, heeft daar ook medicijnen voor ( nexium ) het komt nog steeds hele tijd omhoog de nexium is er dan voor om het minder zuur te maken. Hij geeft echt letterlijk de hele dag door mondjes voeding terug.. En nu zit hij ook al een week op neocate ivm verdenking kma. Maar merk dus geen verbetering reflux leek even minder te worden. Maar volgens mij gaat hij nu weer naar zoals voorheen..

8. dirksmama

dirksmama VIP lid

Aug 29, 2007
    22,170
    34
    48
    mens
    Meestal in de wolken
    Met vier maanden hebnje vaak dat ze regeldgan hebben en dus onrustigerbzijn. Ook als je z flest.

Maar als j melk nog steeds omhoog komt: moet de dosering van d medicatie dan niet aangepast worden? En koet je niet gewoon wat meer indikken?

9. asmama

asmama Bekend lid

Mar 22, 2011
    525
    0
    16
    NULL
    NULL
    hoi ja die medicatie is ook niet voor dat het niet meer omhoog kan komen.. het is echt om het minder zuur te maken zodat het iig geen pijn doet als het omhoog komt.. Toch heb ik het idee dat hij er wel last van heeft.. gewoon alleen dat het omhoog komt want hij verslikt zich er ook regelmatig in en krijgt dan weer de hik heel zielig. Maar hij krijgt al 3 scheppen nutriton door zijn fles het is al heel dik gebruik al de M speen van de difrax,, Ik weet het niet meer:(

10. Eylem

Eylem Niet meer actief

Als de medicatie niet helpt gewoon direct teruggaan naar de KA hoor, niet afwachten. Wij hadden hier Nexium in combinatie met Motilium, dat zorgt voor een snellere maaglediging waardoor de melk minder snel omhoog kon komen dus misschien is zoiets ook wel geschikt voor jouw kindje.

Share This Page