Bakerzakje en nachtvoeding

Discussion in 'Baby en dreumes' started by Ma2Be, Feb 20, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Ma2Be

Ma2Be Bekend lid

Oct 13, 2006
    994
    0
    0
    Hoi
    Voor degenen die er ervaring mee hebben:
    Hoe doe/deed je dit bij de nachtvoeding?

Ik doe het bakerzakje steeds uit en even later weer aan, maar nu bedenk ik me dat, als ze geen poepluier heeft en ik toch niet verschoon, het misschien handiger zou kunnen zijn om het gewoon aan te houden..?

Weet eigenlijk niet of dit een goed idee is. Zometeen is het een heel gehannes en raakt ze over de zeik als ik het probeer snachts, terwijl ze altijd eigenlijk half doorslaapt.

Kan dat, voeden met de bakerzak aan?
    Tips?

2. jinx

jinx Actief lid

Nov 26, 2006
    381
    0
    0
    kapster
    maarssen
    hoi,

ik heb tara ook ingebakerd gehad en dan hield ik de bakerzak gewoon aan hoor.
    kijk als ze gepoept heeft moet ie natuurlijk wel uit maar anders gewoon aanhouden zou ik zeggen!

gr linda

3. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

Jul 8, 2006
    8,361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    Ik hield bij Joris ook altijd de bakerzak aan als hij niet verschoont hoefde te worden het 's nachts...!

4. ikke1981

ikke1981 VIP lid

Apr 14, 2006
    13,689
    0
    0
    Den Haag
    Ik dee hem altijd even lekker uit, zodat hij zich vrij kon bewegen, en heb eigelijk zoiets inbakeren is voor het slapen en als het de fles moment is lekker los

5. Niet meer actief

Ik maakte haar ook altijd los, om de zelfde reden als ikke1981. Bakeren is voor de slaapjes en niet voor het voeden. Nu moet ik wel zeggen dat ze al heel snel doorsliep, dus we al vroeg geen nachtvoedingen meer hadden, maar dan nog...

Succes, waar baker je mee?

6. sandraeningrid

sandraeningrid Actief lid

Ik laat de bakerzak gewoon aan 's nachts, aangezien Tyler zodra hij de fles in zijn mond heeft toch meteen weer in slaap valt.
    Als ik dan na zijn voeding de bakerzak weer aan moet doen word hij weer wakker, hij vind het namenlijk echt niet leuk, die bakerzak aandoen.

7. melle

melle Bekend lid

May 31, 2006
    921
    1
    0
    Ik liet de bakerzak gewoon aan. Hij dronk zn flesje toch half slapend, dus daarna lekker makkelijk terug in bedje.

8. Ik laat de bakerzak ook gewoon aan als ik de laatste voeding geef. In het begin deed ik wel de bakerzak uit, maar het was dan vervelend als hij al half in slaap was om die bakerzak nog weer aan te doen. Nu kan ik hem gelijk weer in bed leggen en slaapt hij gewoon door.

9. johana79

johana79 Fanatiek lid

Aug 22, 2006
    4,311
    0
    36
    beslismedewerker
    overijssel
    ik doe de bakerzak steeds uit bij de voedingen snachts..door de genoemde reden...bakerzak is voor het slapen..bovendien kan ze zich dan even vrij bewegen.

10. Ma2Be

Ma2Be Bekend lid

Oct 13, 2006
    994
    0
    0
    Ik heb het vannacht geprobeerd. Eerst met de bakerzak dicht, maar dat was wel krapjes allemaal. Toen heb ik de rits open gedaan, maar wel het hesje aan gehouden.

Dat is de oplossing. Ze kan gewoon bewegen als ze wil, ik kan makkelijk ff het luiertje checken, maar hoef daarna niet meer te hannessen om het hesje weer aan te doen.

Share This Page