Oververmoeide baby

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door welja, 26 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vica86

Vica86 Niet meer actief

:$:$:$:$:$
    IK zit net op internet de symptomen van het KISS syndroom te lezen en mijn zoontje heeft er redelijk veel van. De meest duidelijke zijn wel het altijd overstrekken, hoofd altijd naar achteren willen doen en wat hij het liefst doet is tegen mijn borst aan liggen, dus rechtop en dan laat hij zijn hoofd en bovenlichaam compleet hangen op mijn arm. En als het niet kan omdat ik het tegenhou gaat hij net zo lang door voor het hem wel lukt.

Ook huilt hij extreem hoog, schud vaak met zijn hoofd (nee en ja) enz..

Morgen moet ik naar de kinderarts, ga dit ook maar eens voorleggen.

Mijn bevalling duurde 1,5 uur waarvan nog geen 5 minuten persen..
    Heb de complete 1,5 uur persweeen gehad en dus weg moeten puffen.. Geen normale weeen (ja de 1e 2 waren normaal).

2. Peppie01

Peppie01 Actief lid

24 jan 2008
    124
    0
    0
    Dit is dus een snelle bevalling.

Als de KA je niet doorstuurt, dan moet jezelf een afspraak maken met therapeut. Dit kan zonder doorverwijzing

Laat me weten hoe het is gegaan.

3. Vica86

Vica86 Niet meer actief

Ok, ik lees dat het er ook nog mee te maken kan hebben of het is ingeleid?
    Echt inleiden is het niet geweest maar de bevalling is pas op ggang gekomen na het handmatig breken van de vliezen.

4. Peppie01

Peppie01 Actief lid

24 jan 2008
    124
    0
    0
    Waarom ben je ingeleid?

En jou tijd valt nog wel mee hihi. Mijn 2de bevalling was vanaf de eerste perswee 6 min. Bij mijn eerste 10 min.

5. Vica86

Vica86 Niet meer actief

Ik ben niet echt ingeleid met gel ofzo.. Ik had een krappe cm ontsluiting en ze hebben gewoon mijn vliezen gebroken. Dit omdat ik al extreem lang voorweeen had enzo en door meerdere andere klachten ik gewoon op was.

Oh en mijn persweeen begonnen al met 1 cm he.. Dus ik heb de hele bevalling persweeen weg moeten puffen.
    Vanaf dat ik mee mocht persen met 7 cm duurde het 5 minuten.

Bij mijn dochter totaal 13 minuten moeten persen..

6. Peppie01

Peppie01 Actief lid

24 jan 2008
    124
    0
    0
    Volgens mij zijn persweeen zo lang ook erg stresvol voor het kindje in de buik.

Het is toch de baarmoeder die elke keer samen trekt, en op het lichaampje duwt.

Laat even weten wat de kinderarts zegt.

7. Vica86

Vica86 Niet meer actief

Ja zal ik doen.
    Hier een vreselijke nacht gehad.
    HIj was aan het spoken, gillen, krijsen, spugen echt ontroostbaar!!!
    Na uren is hij vanmorgen in slaap gevallen.

Ben heeeel benieuwd wat de KA vind.

8. adi

adi Niet meer actief

Succes bij de ka!
    Overigens hoort overstrekken ook bij reflux, net zoals hoofd schudden ed. Dat komt door de pijn dat zuur veroorzaakt

9. Vica86

Vica86 Niet meer actief

Ja klopt.
    Als hij alleen reflux blijkt te hebben werken in ieder geval de medicijnen niet goed (genoeg).
    Ik heb het liefst dat het alleen dat is want als je de goede medicatie hebt is het in ieder geval in toom te houden.
    Als hij maar van die verdomde pijn af is.

Deel Deze Pagina