Innesteling of vroege menstruatie?

Discussion in 'Zwanger worden' started by jannies, Nov 12, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. jannies

jannies Lid

Aug 6, 2012
    75
    0
    0
    Hoi dames,

Graag wil ik jullie t volgende vragen/voorleggen.
    4 augustus ben ik gestopt met de pil. De eerste periode heeft 40 dagen geduurd en de tweede periode 37 dagen. Vandaag zit ik op dag 27 en tot mijn verbazing heb ik inen keer bruine afscheiding in mn onderbroek en ook bij het afvegen.Ook heb ik wat zeurende 'pijn' in mijn onderbuik en straks ook bij mn linkerlies.
    Wat denken jullie, is dit een voor mijn doen vroege menstruatie?? Of kan het ook wat anders zijn, bijvoorbeeld een innesteling ofzo.

Graag hoor ik van jullie!

Lieve groetjes

2. jannies

jannies Lid

Aug 6, 2012
    75
    0
    0
    weet niemans wat t zou kunnen zijn?

3. Inneminne

Inneminne Bekend lid

Jul 24, 2012
    933
    0
    0
    Belgje :)
    hhm ik heb het weekje voor ongie, zo weet ik dat mijn ongie eraan komt... toen ik zwanger werd had ik het niet... kan vanalles zijn.
    Ik heb momenteel lichte bloeding, héél raar, zaterdagavond klusje gedaan... vreemd... maar we zien wel...
    Maak jezelf niet gek, schrijf het misschien op, en dan weet je de volgende cyclus (hopelijk niet) wat het betekent...
    Succes!

4. Lies29

Lies29 Bekend lid

Sep 5, 2008
    700
    0
    0
    misschien is het juist wel de eisprong.

Op dit moment zit ik in dezelfde boot zeg maar.
    Vandaag alweer op dag 23 en vorige week donderdag een druppel bloed, vrijdag niets en zaterdag ook weer wat en ook met flinke buikpijn. Ook gebruik ik ovutesten maar heb nog geen positieve test gehad. Vind het raar en vervelend, maar helaas kunnen we er niets aan doen.

Succes ermee!

Share This Page