Baby slaat zichzelf

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Kokosnootje, 16 mrt 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kokosnootje

8 aug 2016
    71
    4
    8
    NULL
    NULL
    Hej hej..

Ik heb een vraagje.. Mijn zoontje is nu 5 maanden (en een beetje).
    Hij slaapt redelijk onrustig, maar dat is niet eens mijn probleem..

Waar ik wel mee zit is, is dat hij sinds een paar dagen, als hij in bed ligt zijn vuistje tegen de spijlen aanslaat.
    Nu gaan wij binnen een paar weken verhuizen en krijgt hij een groter bedje.. maar hij slaat zijn vuistje dus ook tegen zijn hoofd aan !

Is dit normaal ? Heeft dit te maken met zijn motoriek ? Is dit iets ernstig ?
    Ik hoor graag van iemand

groetjes kokosnootje

2. Zohra

Zohra Fanatiek lid

20 mei 2015
    2.005
    322
    83
    Het is niet abnormaal in elk geval. Baby's verzinnen soms de gekste dingen, hij zal het ontspannend vinden waarschijnlijk hoe vreemd dat ook klinkt.
    Slaat hij zo hard dat hij zich pijn doet?

3. Koekie1

Koekie1 VIP lid

31 jul 2013
    5.678
    2.001
    113
    Vrouw
    Klinkt mij niet gek hoor. Wel naar om te zien en te horen.

Mijn oudste bonkt zichzelf in slaap. Met haar hoofd tegen het hoofdbord aan. Net zolang tot ze in slaap valt. Soms heeft ze blauwe plekken, ook het hoofdbord is inmiddels beschadigd (maar verder slaapt ze heerlijk ;))

4. GDuif

GDuif Bekend lid

22 mei 2016
    940
    170
    43
    Heeft ons meisje ook gedaan een tijdje en nu soms ook nog....niks geks volgens mij

5. Adrianna

Adrianna Niet meer actief

Mijn zoontje bonkte een tijdje met zijn hoofd tegen het hoofdbord en viel daarna in slaap.
    Opeens was het ook over.

Vero0504 vindt dit leuk.
  6. Kokosnootje

8 aug 2016
    71
    4
    8
    NULL
    NULL
    ..nou jullie reacties stellen me al iets meer gerust.. en nee hij slaat niet zodanig hard dat hij zichzelf pijn doet maar het ziet er zo gestoord uit.. Je gaat als moeder zijnde denken van wat is dit.. heeft ie pijn.. of wat is er mis dat ie tegen zijn hoofd slaat.. maar nogmaals jullie reacties stellen me al een stuk geruster. dank jullie wel :)

7. Fuddey

Fuddey VIP lid

6 okt 2015
    16.382
    12.678
    113
    Heel normaal hoor :)

8. Vero0504

Vero0504 VIP lid

17 nov 2016
    18.973
    15.012
    113
    Ja had zoiets ook met dr vliegeren hier had echt zoiets van, wat wil je hiermee nou toch weer?!?

Leek net een zeehond op t droge, op dr buik armen wijd benen van de vloer en de grootste lol. Doe t niet na tenzij je pilatus doet, kost je je rug weet ik uit ervaring.

Hier mepte ze zichzelf ook hoor. Vooral wakkermeppen was een dingetje. Ging na verloop van tijd weer over.

9. gemini020

gemini020 Actief lid

28 sep 2014
    444
    57
    28
    Deed onze zoon ook rond die leeftijd, tijdens het drinken. Hij is er nu, 6.5 maand, al tijdje mee gestopt

Deel Deze Pagina