Hej hej.. Ik heb een vraagje.. Mijn zoontje is nu 5 maanden (en een beetje). Hij slaapt redelijk onrustig, maar dat is niet eens mijn probleem.. Waar ik wel mee zit is, is dat hij sinds een paar dagen, als hij in bed ligt zijn vuistje tegen de spijlen aanslaat. Nu gaan wij binnen een paar weken verhuizen en krijgt hij een groter bedje.. maar hij slaat zijn vuistje dus ook tegen zijn hoofd aan ! Is dit normaal ? Heeft dit te maken met zijn motoriek ? Is dit iets ernstig ? Ik hoor graag van iemand groetjes kokosnootje
Het is niet abnormaal in elk geval. Baby's verzinnen soms de gekste dingen, hij zal het ontspannend vinden waarschijnlijk hoe vreemd dat ook klinkt. Slaat hij zo hard dat hij zich pijn doet?
Klinkt mij niet gek hoor. Wel naar om te zien en te horen. Mijn oudste bonkt zichzelf in slaap. Met haar hoofd tegen het hoofdbord aan. Net zolang tot ze in slaap valt. Soms heeft ze blauwe plekken, ook het hoofdbord is inmiddels beschadigd (maar verder slaapt ze heerlijk )
Mijn zoontje bonkte een tijdje met zijn hoofd tegen het hoofdbord en viel daarna in slaap. Opeens was het ook over.
..nou jullie reacties stellen me al iets meer gerust.. en nee hij slaat niet zodanig hard dat hij zichzelf pijn doet maar het ziet er zo gestoord uit.. Je gaat als moeder zijnde denken van wat is dit.. heeft ie pijn.. of wat is er mis dat ie tegen zijn hoofd slaat.. maar nogmaals jullie reacties stellen me al een stuk geruster. dank jullie wel
Ja had zoiets ook met dr vliegeren hier had echt zoiets van, wat wil je hiermee nou toch weer?!? Leek net een zeehond op t droge, op dr buik armen wijd benen van de vloer en de grootste lol. Doe t niet na tenzij je pilatus doet, kost je je rug weet ik uit ervaring. Hier mepte ze zichzelf ook hoor. Vooral wakkermeppen was een dingetje. Ging na verloop van tijd weer over.
Deed onze zoon ook rond die leeftijd, tijdens het drinken. Hij is er nu, 6.5 maand, al tijdje mee gestopt