Gezocht De jeans voor een dochter 'zonder'billen

Discussie in 'Schoolkinderen en pubers' gestart door wendyw80, 29 sep 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wendyw80

wendyw80 Fanatiek lid

8 jan 2009
    2.189
    24
    38
    zeeland
    Ik ben nog steeds op zoek naar de perfecte jeans voor mijn dochter.
    Zowat iedere broek zakt van haar billen af en zit ze te spelen dan zit ze zowat in haar blote billen.
    Ze draagt al een langer hemd en een boxershort maar op een of andere manier zakt dat ook mee naar beneden.
    Riem ook al geprobeerd maar werkt niet.
    Wie weet welke jeans een wat hogere taille hebben want die ik nu koop
    zijn allemaal met een lage taille maar ik weet ook niet zo goed
    wat voor soort of merk jeans ik voor haar moet aanschaffen.

2. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.068
    3.862
    113
    Coolcat al geprobeerd?

3. NiekeKris

NiekeKris VIP lid

13 apr 2008
    23.137
    8.869
    113
    Welke maat heeft ze?

Ik vind de broeken van de Zeeman ideaal. Ze hebben vaak maar één of twee paar die smal genoeg zijn, maar die zitten dan wel het mooist. Volgens mij hebben ze ook wel een hogere taille dan gemiddeld...hier hebben ze met die broeken in ieder geval geen 'bouwvakkersdecollete'. Ze beginnen bij maat 92 en de oudste heeft ze ook, dus ze gaan door tot zeker 146.

De superskinny's van de H&M zijn ook mooi (wel in de winkel uitzoeken, want ze verschillen nogal per stuk!), maar daarvan is de taille wel een stukje lager.

We en C&A hebben ook mooie broeken, maar geen idee of die ook mooi vallen, nog nooit gehad/gepast.

4. aicirtap

aicirtap VIP lid

25 mei 2014
    9.148
    3.392
    113
    Vrouw
    Heb je ook ipv een riem eens gekeken naar een dapper snapper?

En verder denk ik van die jeggings.

5. VBJ82

VBJ82 Niet meer actief

Hier hetzelfde en de spijkerbroeken van Jubel zitten wel goed.

6. Miss T

Miss T Fanatiek lid

3 mei 2012
    4.367
    306
    83
    Name it (skinny)
    LTB jeans

7. linda84

linda84 Fanatiek lid

3 sep 2006
    4.383
    36
    48
    Name it extra slim

8. NavyCrimson91

NavyCrimson91 Niet meer actief

Ik weet nu hoe het zit op de kinderafdeling, maar ik haal mijn broeken altijd bij de Primark.
    Ik vind lage broeken heel vervelend. Die van de Primark komen sowieso over mijn heupen heen.

9. debq

debq Fanatiek lid

10 mrt 2010
    3.797
    761
    113
    De super smalle van name it en, maar wel wat duurder, blue rebel zitten hier vaak wel goed.

10. wendyw80

wendyw80 Fanatiek lid

8 jan 2009
    2.189
    24
    38
    zeeland
    Ze zit nu in maat 134 dus een dapper snapper gaat nu niet meer lukken.
    C & A en de H&M waren hier geen succes of ik moet net de verkeerde gekocht hebben.
    Nu hebben we hier in de buurt weinig keus dus kocht ik ze voornamelijk online bij
    bovengenoemde zaken of Bij Bonprix/Kiabi
    Zeeman kom ik wel voor ondergoed maar eerlijk gezegd nog niet bij de jeans gekeken.
    Van de week gaan we een dagje naar Rotterdam en zal ik eens gaan kijken bij de Primark
    en de Name It.

11. Madeliefke

Madeliefke VIP lid

19 jan 2008
    6.317
    216
    63
    Indian Blue Jeans Super skinny
    Scotch La Milou
    Blue Rebel Pyriet

Allemaal wat duurdere broekjes, maar dat is het echt waard. Mooi in de taille, aan de billen en op de benen. Geen slobberbroekjes/geen riem noodzakelijk. I love it!

12. NiekeKris

NiekeKris VIP lid

13 apr 2008
    23.137
    8.869
    113
    Als je naar het Alexandrium gaat (daar zit wen Primark) dan zit de Zeeman er op het plein tegenover. Geen idee of ze daar nog de goede modellen hebben, maar makkelijk even naar binnen te lopen dan. En als vervolgens naast de McDonalds het Alexandrium zelf binnenloopt, dan zit daar aan de linkerkant ook nog een Name it winkel. ;) En aan de andere kant van het winkelcentrum zit de H&M. Je niet dan echt de superskinny's hebben, al heten ze inmiddels anders, geloof ik. En de Coolcat, WE en C&A zitten er ook.

13. wendyw80

wendyw80 Fanatiek lid

8 jan 2009
    2.189
    24
    38
    zeeland
    Is idd de bedoeling om daar heen te gaan vanwege deze winkels.
    Vast wel een winkel waar we zullen slagen:)
    En als ik het goed begrijp moeten we op zoek naar een (super) skinny.
    Is miss ook wel de reden dat we tot nu toe nog niet de goede broek hebben gevonden.
    Meestal kocht ik de regular of slim fit modellen.

14. debq

debq Fanatiek lid

10 mrt 2010
    3.797
    761
    113
    De kans dat dat soort modellen passen is idd erg klein ja. Als je voor slim fit gaat kijken, bij de Hema valt slim fit als een pyjama model, dus die 'slim fit' modellen kun je naar mijn ervaringen overslaan..

15. DeeLighT

DeeLighT VIP lid

9 jan 2007
    8.722
    628
    113
    Hier ook een dochter in 134. Heb twee keer een broek van WE gehad en die paste haar ook goed.
    Indian blue jeans idd ook en ze heeft een Vingino die goed zit maar dat is een tregging volgensmij.
    En idd, zeeman en wibra hebben soms smalle modellen die leuk zijn.

Hema heeft hier nog nooit gepast, zelfs de leggings niet. De superskinny van H&M flubbert hier ook gewoon rond het kruis. Name it is ook te grof hier.

16. Charmed72

Charmed72 Fanatiek lid

8 mrt 2009
    1.354
    271
    83
    Vrouw
    Met de Primark heb ik geen goede ervaring. Ik zocht voor m'n smalle dochter een skinny spijkerbroek maar zelfs het meest skinny model zakte zo van haar heupen. Er zit totaal geen pasvorm in.

17. NatureMom

NatureMom Lid

17 jun 2014
    31
    2
    8
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Coolcat !
    Hier allemaal slankies, en allemaal coolcat kids.. ;)

18. NiekeKris

NiekeKris VIP lid

13 apr 2008
    23.137
    8.869
    113
    Hier ook nooit gelukt daar. Bij Name it ook niet (de allersmalste hing heel los en je zo naar beneden...daar ga ik dan geen 30 euro (oid) voor betalen), terwijl er toch genoeg mensen wel tevreden over zijn. Kwestie van passen en zoeken wat bij jouw kind het beste is dus. ;)

Deel Deze Pagina