Oververmoeidheid of iets anders?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Talvi, 19 mrt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Talvi

Talvi Niet meer actief

Ik zit even met iets. Mijn dochter is vandaag bij de oppas geweest en sinds ze weer thuis is is ze niet zichzelf. Ze raakte overstuur wanneer ik haar in haar bedje wilde leggen vanmiddag en ze was niet te troosten. Ze heeft ongeveer anderhalf uur gehuild voordat ze uitgeput in slaap viel. En wanneer ze de fles ziet begint ze meteen te huilen maar uit de tuitbeker drinken wil ze wel. Ze slaapt nu rustig,ze is ook zonder mopperen oid in slaap gevallen. Ik heb de oppas gevraagd of er iets was gebeurd met de fles of dat het druk was geweest maar ze zegt dat er niks raars is gebeurt. Zou Jamila dan toch oververmoeid geweest zijn? Heeft iemand hier ervaring mee? Ik vertrouw mijn oppas maar ik heb hier geen prettig gevoel bij en mijn vriend ook niet.

2. nicole18

nicole18 Fanatiek lid

20 nov 2013
    4.613
    1.155
    113
    ja hoor kan heel goed! teveel indrukken, andere kinderen, nieuwe geluiden en andere omgeving? op het moment vaak nog heel vrolijk tot ze lekker thuis zijn, dan komt het eruit...

mijn zoontje van 1.5 heeft dit ook nog wel eens hoor! en tjsa weinig aan te doen, ik geef het vaak van te voren wel goed aan dat ze hem zn rust moeten bieden door hem zelf te laten spelen en goed te laten slapen... maar meer kan je er niet aan doen...

lekker je kindje troosten en vertroetelen!

3. sassie25

sassie25 Fanatiek lid

15 nov 2009
    4.613
    0
    0
    bakkersmeisje
    Bleiswijk
    Er heerst ook van alles en nog wat dus missch heeft ze wat opgepikt? Dat ze zich niet zo lekker voelt maar je er niets van ziet (nog) Ikzelf sinds eergisteren pijn bij het slikken en vandaag werd ik wakker met een fikse verkoudheid en flinke keelpijn.

Even afwachten, morgen rustig aandoen en dan kijken hoe ze is.

4. Shakes

Shakes VIP lid

2 apr 2013
    14.132
    5.874
    113
    Vrouw
    Vlaanderen
    Je kindje heeft 1 keer een lastige avond en je vraagt je al meteen af wat er in de opvang gebeurd is? Is dat niet wat overdreven? Of ben ik nou de enige met een dochter die goede en slechte dagen heeft? Kan oververmoeidheid zijn, een aankomende verkoudheid, een rompertje dat wat kriebelt, een jeukplekje op haar voet...

5. Talvi

Talvi Niet meer actief

Nou wanneer mijn dochter meteen begint te huilen zodra ze de fles ziet dan heb ik daar mijn vraagtekens bij ja. Dit heeft ze nog nooit gehad dus vandaar dat ik me een beetje zorgen maak. Er kan toch een ongelukje zijn gebeurd zoals erg verslikken oid.

Deel Deze Pagina